ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

آخه به من چه که تو کی هستی؟
به من چه که تو چه کاره‎ای و چند نفر زیر دستت کار می‎کنند؟
به من چه که مدرکت چیه و رشته تحصیلیت کدومه؟
به من چه که شرایط زندگی و کارت چیه؟
به من چه که چرا تو این شرایط ادامه تحصیل می‎دی؟
به من چه که شبا ساعت چند کپه مرگتو زمین می‎ذاری؟
...

آخه به تو چه که اسم من چیه؟
به تو چه که چه کاره هستم؟
به تو چه که مدرکم چیه؟
به تو چه که این وقت شب این‌جا چیکار می‎کنم؟
به تو چه که چرا درس نخوندم؟
...

تو دهنتو ببند و به موسیقی زیبایی که برات گذاشتم گوش کن.
تو که این‌قدر عرق می‌کنی یه مام تو کیفت داشته باش.
تو وقتی بیرون میری سیر نخور.
تو...
لا اله الا الله...
شیطونه می‎گه یه چیزی بگم بهشا...



پ.ن:
1 - دیدم تو جاده گیر کرده، گفتم گناه داره، ماشین گیرش نمیاد، سوارش کردم.
2 - بهش گفتم فامیلم دربندی زاده اصل منشه. تا سوم راهنمایی هم بیشتر نخوندم و زود افتادم کف بازار دنبال پول.
 
ولی فکر کنم فهمید بهش دروغ گفتم...
به نظرتون کارم غیر اخلاقی بود؟ نبود؟ هر دو گزینه؟ هیچکدام؟




۹۲/۰۳/۰۹
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی