ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

نظر یک کارشناس

۸ ارديبهشت ۱۳۸۹
قسمت‌هایی از مصاحبه‌ی دکتر کاتوزیان کمک خوبی به بحث پست قبل است. اگر می‌توانید حوصله کنید و بخوانید.

 

 

 

 

۸۹/۰۲/۰۸
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۸)

حوصله ی خوندشو نداشتم
متشکرم


پاسخ:
این صداقتت منو مرده!
سلام همه مصاحبشو خوندم واقعا همینطوره و اکثر ما ایرانی ها به این موضوع واقفیم ولی به رومون نمی آریم.
برای دخترتون بستنی بخرید هر چقدر خواست

پاسخ:
مثل این‌که فراموش کردید ما خونساریا خسیسیم و بستنی هم گرونه!
این نظر در جواب پستی است که آقای حقی در وبلاگ خود علیه بنده نوشتند
این جوابیه را در وبلاگهای حوانساری ها میگذارم تا اگر آقای حقی جواب من رو تایید نکردند ...



پاسخ:
این‌طور که من دیدیم آقای حقی نظر شما رو تایید کردند پس خواهش می‌کنم در وبلاگ خودشون به نظر بازی ادامه بدید.
سلام
من هم یه وبلاگ نویس که نه ولی یه وبلاگ کوچک دارم که تقریبا" در هفته 3 تا4بار آپ میکنم .
اگر خوشتان اومد لینک کنید .
البته من تقریبا" هرروز 2تا 3بار نظرات ومتن شما را می بینم .
در ضمن ذونبه که مون جی خوساریانی .
شید بخیر

پاسخ:
خوش اومیه برا
سلام
همیشه نوشتن پاسخ های طولانی نشان اهمیت دادن به موضوع نیست.
در غیر این صورت بفرمایید من کتابی 700 صفحه ای در دو جلد بنویسم اگر با کامپیوتر میانه خوبی دارید به صورت پی دی اف وگرنه چاپ نماییم با جلدی برازنده تقدیم کمش نماییم تا در حالی که چاه دنیایش(یا آخرتش!!) را می کند کتاب را هم مطالعه نماید.


نه کمش جان من یکیو میشناسم 35 سال به بالاست
بهش میگیم دایی
تازه اون بازی آنلاینم میکنه
اصلا روحیش منو مرده !!!!

کمش عزیز درود بر شما
مطلبی که منتشر شده بود برای اولین بار روی تارنگارم قرار گرفت.فکر می کنم منظور شما مقاله" پیوندهای فامیلی بعضی از مقامات و اشخاص سیاسی در جمهوری اسلامی" باشد که در آبان ماه منتشر شده بود.البته من نیز باشما موافقم که حتا اگر هاشمی از تاسیس دانشگاه آزاد چنین منظوری داشت به آن دست نیافت.البته درهیچ کجای مقاله ادعای تعلق فکری فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد به هاشمی نیامده است و فقط اشاره شده که هدف هاشمی چنین بوده است که به نظر من با توجه به شخصیت سیاسی هاشمی پر بی راه نبوده است.در مورد دانشگاه امام صادق باید نکته ای بیان شود.مقاله ای که در بخشی از این نوشته جای داده شده وام گرفته شده از اعتماد است بنابراین باید آن را از آن زاویه نگریست.از سویی دیگر بنده با این که گفته اید این دانشگاه پشتوانه تخصصی نظام است مخالفم.به نظرمن این دانشگاه پشتوانه تخصص سازی نظام است.فکر نمی کنم مدارک امثال این دانشگاه در سطح بین الملل اعتبار بالایی داشته باشد.تا آنجا که بنده می دانم گزینش کردن دانشجویان در این دانشگاه از لحاظ اعتقادی فوق العاده دارای حساسیت است و ...البته با شما در مورد پدرخواندگی مهدوی کنی در شرایط کنونی موافقم ولیکن تا چند سال پیش که هنوز اصول گرایان نوین قدرت را به دست نگرفته بودند مهدوی کنی دارای قدرت معنوی خاصی برای اصول گرایان بود وسخنش حجت قلمداد می شد.بنابراین وصل کردن بخش اول نوشتار که به قلم شخص اعلمی است با بخش دوم آن که برگرفته از اعتماد است می تواند تا حدود زیادی صحت تیتر انتخابی را تایید نماید:"
شبکه نفوذ پدرخوانده معنوی اصولگرایان در عرصه های مختلف کشور!"
به شما دوست نازنین توصیه می کنم یک بار دیگر نوشتار را به دقت بخوانید. همچنین برای نگاه دقیق تر به نوع روابط افراد موثر نظام این نوشتار را در تارنگارم هم بخوانید:

همه چیز در مورد دو تصویر!(http://yekmihanparast.blogfa.com/post-107.aspx)
۱۶ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۵:۳۷ ندای همبستگی
با درود
استاد بنان دیگر آرامگاه ندارد(همراه با تصویر) در ندای همبستگی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی