ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

احتیاط

۱۸ ارديبهشت ۱۳۸۹
به نظرم تو خونسار، تنها کسی که شعار سالو جدی گرفته عزراعیله، مواظب خودتون باشید!




۸۹/۰۲/۱۸
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۹)

سلام مهربون

خوبی؟

بلاگ قشنگی داری


خوشحالم میکنی با اومدنت

منتظرتم

دلت شاد و لبات خندون
قابل توجه دوستانی که خوانسار زندگی می کنند.

پاسخ:
شایدم این‌جا کارش تموم شه و قصد سفر کنه!
چی شده کمش جون این چند روزه رفتی تو کار مرگ و میر
وایسا ببینم نکنه عزراییلی
من میترسم

پاسخ:
کم کم دارم شناسایی می‌شم!
سلام
این بنده خدا که شب و روز نداره. همیشه در حال اضافه کاریه.
مگه زلزله بم رو یادتون رفته؟

پاسخ:
نه بابا امسال واقعا فرق داره!
سلام
شما بیشتر!
شادزی

سلام
اگه اینطور باشه من باید زودتر کوله بارمو جمع کنم از اینجا برم چون خیلی از مرگ می ترسم

درود من بر شما
البته فقط منحصر به خوانسار نمی شه.یادتون رفته چندتا از هنرمندامون همین چند وقته جونشونو به عزراییل دادند.انگار ماموریت عزراییل امسال تو ایرانه

پاسخ:
واقعا همین‌طوره اما تو این شهر کوچیک خیلی به چشم میاد.
مین این خوسار اندی بازار کساتو که فکر کران عزراییل جی همین روآ جمع کرو و بشو...

پاسخ:
خدا از داند بشنفو
۱۹ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۵:۵۵ عبدالحمید حقی
این همه کاسب های دانه درشت

فقط اونا میتونن قاپ عزراعیلم بدزدند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی