ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

خرس خونسار

۲ خرداد ۱۳۸۹

در این بی‌خرسی مزمنی که کوه‌های ما را پرکرده، ده خرس مجازی دیگر هم کم است. ضرر کرده‌اید اگر خرس خونسار را نخوانید.

 

 

 

۸۹/۰۳/۰۲
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۶)

با نظر شما کاملا موافقم.
بابا من امتحان دارم از این مطلبای گنده گنده وقت ندارم بخونم ولی حتما مطلب باحالی باید باشه حیف شد ...

پاسخ:
اصلا کی گفته این وقت روز این‌جا باشی؟ بدو برو تو اتاقت درستو بخون.
چه کرمین با این بی خرسی ها؟؟؟؟

پاسخ:
هلاخا هممون دارمین خرس گنمین
از زحمات شبانه روزی کمش عزیز سپاسگزارم .
به وجود جوانمردانی همچون شما ودایی جان افتخار می کنم .
با اینکه میلی به عنوان کردن نام خود ندارم ولی این فرصت را می توانم مهیا کنم تا میزبان شما ودایی جان بوده ودر جلسه ای کاملا سری به بررسی مسائل وبلاگ نویسی اقدام کنیم .

پاسخ:
شما خیلی لطف دارید. از شما به ما رسیده. همین لذتی که از مطالب قشنگ‌تون می‌بریم کلی می‌ارزه.
۰۲ خرداد ۸۹ ، ۲۳:۰۲ مهدی رفعتی
درود من بر شما
سال ها پیش نشریه ای داخلی داشتیم که یکی از دوستان نوشته های طنزی داشت به نام خرسنامه که توسطالف-النگات نوشته می شد.با وجود محدود بودن انتشار علاقمندان زیادی پیدا کرده بود این وبگاه جدیدی که شما معرفی نمودید مرا یاد ان نوشته ها انداخت.قلم پربار و توشه ای دارد.امید دارم یک نویسنده مجازی خوب شود

پاسخ:
امیدوارم و یقین دارم با زحمت و سخت‌گیری هر کس می‌تواند خوب بنویسد.
۰۳ خرداد ۸۹ ، ۱۰:۴۶ عبدالحمید حقی
تازه تازه تازه تر........

پاسخ:
نفهمیدم، چی شد؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی