ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

Title-less

۶ خرداد ۱۳۸۹


همیشه وسط هندوانه را آخر می‌خورم؛ می‌خواهم شیرینی‌اش توی دهنم بماند.




۸۹/۰۳/۰۶
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۱۱)

اشتباد کردین... اول باید وسطژ بخوره. اگه نه یگ نفر از قد را ارسو و باید اون جی ددین بخورو.

پاسخ:
ابی به پیش‌دسی من خا دس بیننو
با نظردایی جان کاملا موافقم .

پاسخ:
پس همون جوابو بخون
پدر جان، اصلا نخور تا حسرتش تا ابد به دلت بماند!!!

پاسخ:
چرا اون وخت!؟
۰۶ خرداد ۸۹ ، ۲۲:۲۳ مهدی رفعتی
درود
بالاخره چه اول چه آخر تموم می شه!

پاسخ:
به هر حال زندگی همین جزییاته دیگه نیست؟
سلام
بابا هندونه هندونه است.میتونید هر طور که خواستید بخورید آخرش یه شکلات بذارید دهنتون بعد فکر کنید شیرینی هندونه است.شیرینیش هم بیشتر تو دهنتون میمونه
پایدار باشید و ماندگار

پاسخ:
نفرمایید؛ امروزه حتی شکلات هم یک ظعم ندارد شکلات‌های 90 درصد 70 درصد و... آمده‌اند که طعمهای مختلف را بچشیم اون وقت شیرینی خاص و فوق‌العاده‌ی هندوانه را با شکلات خراب کنیم؟ لایف استیل را جدی بگیرید لطفا.
سلام ماهم بالا خره دست بکار شدیم وبلاگی با عنوان نمکدون
قراره توش کلی چیز بزارم مثل جوک ولطیفه های روز جمله های زیبا ودانستنیهای باحال شمارو لینک کردم در صورت تمایل لینکم کنید من همیشه با این مطالب به روزم پس به من سر بزنیدو اوغات خوشی داشته باشید

پاسخ:
خیلی خوش آمدید. فعلا لینکتان کردم تا سر فرصت بخوانمتان.
خیلی مشعوف شدیم از دیدن پیامتان

پاسخ:
ما هم از ابراز شعفتان
سلام
ای کاش کل هندونه فقط وسطش بود.
چی می شد اگه هندونه تخمه و پوست نداشت و همش مثل مغزش خوشمزه و شیرین و هلو بود(چی گفتم!!)

۱۰ خرداد ۸۹ ، ۰۷:۴۰ عبدالحمید حقی
تو هه خوش سلیقه بودی ها
وسط خور
۱۳ خرداد ۸۹ ، ۲۱:۵۴ هیدرولوژی خوانسار
وافها هم همینطوره... چه طعم خوبی داره و چه بهتر که آخر خورده شه. حالا اگه باکسی بخوری بازم آخر وسط هندونه رو میخوری؟

۱۵ خرداد ۸۹ ، ۱۱:۴۸ هیدرولوژی خوانسار
اول از همه غلطهای املایی مکرر منو ببخشید آخه کیبورد فارسی ندارم از حفظ میزنم.
دوم اینکه آخه من و همسرم معمولا هندوانه را دو نیم میکنیم بعد شریکی هر دفعه یه نیمه اش رو میخوریم بعد برا اینکه اون وسط هندونه رو اول با قاشق ترتیبشو نده من با قاشق مخصوص بستنی که قالب گرد در میاره یه عالمه گوله گردی میبرم و مرکزش و کناراش دیگه قاطی میشه. حالا دیگه عادلانه است و خیالم راحت شده.


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی