ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

Title-less

۱۱ آبان ۱۳۸۹
آمدم چیزی بنویسم، کلمه‌ای نیافتم

به گمانم کلمات

رفته‌اند زیر باران هوایی بخورند




۸۹/۰۸/۱۱
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۱۴)

۱۱ آبان ۸۹ ، ۲۳:۲۲ احمد زیبنده
سلام
از اینکه از وبلاگ شما دیدن کردم بسیار خوشحالم
شما رو دعوت میکنم به بالاترین(درس های شاهنامه)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بدانی که من سر ز فرمان شاه/نتابم،نه از بهر تخت وکلاه
با قسمت هفتم از شاهنامه فردوسی بروزم...
منتظر نظرات شما...
سلام دوست عزیز.از وبتون خیلی خوشم اومد بامزه بود .منتظر تون هستم بهم سری بزنید با شعری برای دلم به روزم.
۱۲ آبان ۸۹ ، ۰۱:۰۶ روزنه امید
در هوای بارنی بهترین زمان برای نوشتن کلمات است .
چراکه کلمات زیبا با نم نم باران به زمین میریزند و کلمات محبت امیز را به هم می چینند .
پس در این هوای باران زمان ادای بهترین کلمات محبت و صمیمیت است .
بیایید زندگی را نیکو بداریم و به رحمات خداوند ارج بنهیم .
با سپاس

پاسخ:
اما من در هوای بارانی دلتنگ می‌شوم و حوصله‌ی بازی با کلمات را ندارم. جدا خیال می‌کنم کلمات رفته‌اند زیر باران هوایی بخورند.
آخ که چه بارانی...

پاسخ:
آخ‌تر از اون بارون امروز عصر بود: انگار خدا با پارچ داشت آب می‌ریخت!
۱۲ آبان ۸۹ ، ۰۳:۴۴ مهدی رفعتی
درود
چه بهانه های بنی اسراییلی می آورید!!

پاسخ:
جدا خوب مچم را گرفتی. این‌ها همه بهانه‌ی بی‌حوصلگی است.
سلام
آمدم کامنتی بگذارم ، پستی نیافتم
به گمانم پستها
رفته اند زیر باران هوایی بخورند
(با الهام از وبلاگ کمش)

پاسخ:
از این همه خوبی‌های کمش فقط این ادا اطوارا رو یاد می‌گیری!؟
باران که میبارد دلم تا ابرها بالا میرود. برف که می بارد دلم تا خدا بالا میرود. دلم برف میخواهد از آن برفهایی که تا خرداد سال بعد گوشه حیات پدر بزرگ آب نشود. و من کیف کنم که باز چهار ماه دیگر برف می اید. دلم سرسره بازی میخواهد. دوست دارم بخوابم روی برفها و با دست و پاهایم فرشته درست کنم. بعد خیال کنم راستی راستی فرشته ام. دلم همان برفها را می خواهد همان بارانها. اما همینکه خدا میگذارد تا ابرها هم پرواز کنم خیلی مهربان است. کنار پنجره یک لیوان قهوه داغ و باران کلی میچسبد.
http://photos.1saoshyant.com/index.php?showimage=48

سلام
به نظرم "به گمانم رفته‌اند زیر باران هوایی بخورند" کافی است و کلمات دوم اضافی است

خودتون هم با کلمات میرفتید شاید چیزی به ذهنتون میرسید

از حاضر جوابی مهناز خوشم اومد.
همینکه روح ما را با آپ جدیدتان در مورد بارانی بودن شهر شاد کردید کافی است.
در یک کلام هزاران نکته میتوان یافت.

پاسخ:
حاضر جوابی در خون خونساری‌هاست و خوشحالم که شاد شدید.
در ضمن:
پس این نقاشی شد لوگوی وبلاگتان؟!!
قشنگه.

پاسخ:
فعلا که شده. ممنون.
نکنه شما هم خسته شدید. به این بهانه می خواهید تعطیل کنید
راستی چا پگر کامپیو تر خوب نیست عوضش کن دیدی اون روز کار منو خراب کرد

پاسخ:
اگر هم از چاپگر ما راضی نیستی برو جایی دیگه. اصلا چرا خودت یه چاپگر نمی‌خری؟ قیمتی نداره.
۱۵ آبان ۸۹ ، ۱۱:۱۸ خرس کوچولو
شاید هم بارون همشون رو شسته و برده

۱۵ آبان ۸۹ ، ۱۵:۵۹ عبدالحمید حقی
میخواستم جرعه ای اب پاک از چاه بنوشم

چرخ چاه بود و ظرف آب

به گمانم که طناب را برای کار دیگری به کار گرفته بودند!!!!




http://hamidhaghi.blogsky.com

پاسخ:
این که خودش یه پست کانسپچوال و فوق‌العاده بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی