ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

باید برم اون دنیا

۲۰ مهر ۱۳۹۴

یادتونه درباره کرم مغز حرف زده بودیم؟ 

حالا یه مشکل وحشتناک پیدا کردم! یه موسیقی کوتاه زیبا پیدا کردم که کامل نیست. شده کرم مغزم و هر چی بهش گوش می‌دم فایده نداره؛ به تهش که می‌رسم یه هو قطع میشه و اعصابمو به هم می‌ریزه. یه بار تو اخبار شنیدم که یه نفر سکسه‌ش بند نمیاد و سال‌هاست سکسکه می‌کنه. یه بارم تو همون اخبار شنیدم که یه نفر نمی‌تونه بخوابه؛ تا آخر عمر باید بیدار بمونه...

می‌ترسم تا آخر عمرم این موسیقی کرم مغزم بمونه. فکر کنم باید برم اون دنیا خواننده‌ی مرحومش رو پیدا کنم و بگم بقیشو برام بخونه!



۹۴/۰۷/۲۰
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۷)

۲۰ مهر ۹۴ ، ۱۹:۰۵ سیدشهاب میرشفیعی
کمش جان
این قطعه را به اشتراک بگذار شاید نسخه کاملش رو برای شما پیدا کردم...یه دوست دارم که مخزن موسیقی زیر خاکی هستش و میتونه کمک کنه
پاسخ:
جدی؟
چه عالی. ممنون.
روی کلمه‌ی یه موسیقی کلیک کنی میتونی دانلود کنی.
۲۰ مهر ۹۴ ، ۲۳:۲۸ درنگ نامه
نگران نباش با ورود اولین کرم مغزی این از کلت میپره
آپاراتی......
پاسخ:
بارالها کرمی جدید عطا بفرما....
مغز منم این کرمه داره میخوره "خوب ببین عزیزم باتو مریضم ولی راضیم اینجوری :(

آخه این شعره :((

اونوختاهم یه نوار داشتم که تهش یه آهنگه نصفه بود و همیشه کلشو گوش میکردم که به اون تش برسم :ا
پاسخ:
:)))
مغز اجازه نمیگیره کرمش فرهیخته باشه یا در پیت هر چی دستش رسید قبول میکنه....
یا خدا.. این چیه گوش میدین؟!!! البته ب سلیقتون احترام میذارم
شما هم میتونی ب سلیقه من احترام بذاری و اینو گوش بدین شاید کرمه بره!

http://s2.picofile.com/file/7156222040/Fereshte_HADESEH_ESHGH.mp3.html
پاسخ:
شرمنده سلیقمونه دیگه کاریش نمیشه کرد:(
البته سلیقمون همیشه اینقدر ضایع نیستا!
سلیقه شما هم خوبه. 
من به متن ترانه‌ها اهمیت میدم به همین دلیل خیلی از موسیقی‌هایی که دوست دارم  به زبانهاییه که معنیشون رو نمی‌فهمم:)
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۸:۴۵ عباس جنابی
خخخخخخ یعنیا....
هیچی ولش کن!!
دوگولا رو آماده کردید داش کمش؟!!
البته هیأت شما که برنج میده!!
پاسخ:
مگه برنج چشه؟ خیلی هم خوبه. نکه بلند نمیشید از محل بالا نمیاید هیئت ما برنج بخورید....:)))
ولی دمت گرم یه دوگوله برا من بگیر....

به به مبارک باشد منزل نو 

اول رفتیم منزل قدیمیتان ولی دیدیم آمدید اینجا 
ایشالام که کومه هم بیندین مانی ...

ولی واچن یه صفایترژ دارت که شاید همون جی نزونبه چونو 

واچن وختی اشیدان ری اسمد که اون بالاد وانوشتبه 
اسمد تکونژ ادخورت ومن جی خوشم اتومه !
:))
پاسخ:
من جی از خوش اومد تو خوشم اچو برا....
هدف زیارت روی ماه شماست. قیافه منزل مهم نیست....
۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۰:۱۶ مهدی راستین
سلام بر شما.
خوشحالم که دوباره شما را در وبلاگی با فرمی جدید دیدم....شما را به ادلیست خود در وبلاگم افزودم
پاسخ:
سلام
لطف کردید. ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی