ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

دل‌شوره

۳۱ شهریور ۱۳۹۷

معمولا با تعمق و دقت مختصری می‌تونم دلیل دل‌شوره‌ رو پیدا کنم. معمولا نگرانی بابت مسایل شخصی، نگرانی برای اطرافیان، نگرانی‌های اجتماعی و... دلیل دل‌شوره هستند اما گاهی هر چی فکر می‌کنم و تجزیه و تحلیل می‌کنم نمی‌فهمم مشکل کجاست. تمام مشکلات احتمالی رو بررسی می‌کنم و دونه دونه بهشون می‌پردازم اما دلیلی برای نگرانی و دل‌شوره پیدا نمی‌کنم.. این بدترین نوع دل‌شوره‌ست. دل‌شوره رو می‌تونم رفع کنم و اگر رفع شدنی نیست تحمل کنم به شرطی که بدونم منبعش کجاست....



۹۷/۰۶/۳۱
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۲)

اینجور مواقع میشه با یه صدقه آدم ذهنش رو تسکین بده
پاسخ:
آره. اگه توانایی مقام توکل داشتم راحت بودم. حیف که به عقل ناقصم توکل دارم:)
پیدا کردن دلیل دلشوره و قبل از اون شناختن حس دلشوره بهترین راهکار کنترلشه
 و اونایی که منبعش ناشناختس تو عمق ناخداگاهه که یا بخاطر تداعی گذشته یا بخاطر خطری واقعی که روح حسش کرده اتفاق می افته و واقعا درگیر کنندس😕

پاسخ:
احتمالا همون عمق ناخودآگاه باشه. کلا برام ناشناخته و پیچیده ست... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی