ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

!!

۹ دی ۱۳۹۰
من سعی میکنم هیچ وقت خودم رو مجبور نکنم پست جدید بذارم. گفتم شما هم بدونید!




۹۰/۱۰/۰۹
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۱۱)

۰۹ دی ۹۰ ، ۱۹:۳۳ مهدی حاجی زکی
برو عمو .......
برو خودتو سیاه کن
عمه من بود تا چند روز پیش دهن مهن پست زدن رو استاد کرده بود!!
حالا ما یه چیز بی ربط تو کل عمرمون زدیم همه واسمون شاخ شدن!!
به جون خودم همچین برگردم که نفهمید راه برگشت از کدوم وره ...
حالا ببین ...
یگ حالی از ...بوق ق ق ق ق ق ق ...


۱۰ دی ۹۰ ، ۰۰:۱۱ حمید حقی
چه اجباری

پاسخ:
هیچ اجباری
هااااااان
دونستیم دونستیم

پاسخ:
دمت گرم که خوب درک می کنی.
Hala ki majbor shode poste jadid bezare. Dar kar poste jadid ejbari dar kard nist. Salvat!

پس بفرمائید الآن این پستی که گذاشتید چی بوده؟!

پاسخ:
این اطلاع رسانی بود.
بیشتر سعی کنید.حتما به نتیجه میرسید

مگه تا حالا این کار رو نمیکردین؟و مگه کسی خبر نداشت ؟اگه لازمه منم یه پرده براتون بنویسم همه با خبر بشن عزیز کمش!!!

پاسخ:
چرا تا حالا هم همین کارو می کردم فکر کردم شاید لازمه اعلام هم بکنم با این حال از پرده نویسی شما هم استقبال می کنم. وسط فلکه نصب بشه لطفا!!
چه تفاهمی!!!!

ولی من اگر خودمو مجبورم نکنم وبم میپوسه.شایدم حضور دیگران در ناخودآگاه من به صورت جبر درومده.خودمم نفهمیدم چی گفتم.من الان خودمو مجبور کردم کامنت بذارم برای همین شر و ور شد

پاسخ:
نه نه من فهمیدم چی گفتید. حکمتی بود. واقعا جمله ی مهمی بود و خودش یه پست بود. به نوعی حرف من هم تذکر همین مورد بود.
خیلی متاسفم و ناراحت شدم برام مقدور نیست بیام خونسار وگرنه قطعا این کار رو میکردم تازه بالای همون ساختمان مانی که ازش قبلا بهم گفتید!!و لذا اگه کار دیگه در توانم و اندازم باشه در خدمتم!!

پاسخ:
ممنون لطف دارید.
حاکم ...کت
بار آخر، من ورق را بادلم بر میزنم

بار دیگر حکم کن اما نه بی دل!با دلت، دل حکم کن

حکم دل:

هرکه دل دارد بیندازد وسط!تا که ما دلهایمان را رو کنیم...

دل که روی دل بیوفتد عشق حاکم میشود!

پس به حکم عشق بازی میکنیم..

این دل من! رو بکن حالا دلت را....!دل نداری؟

بر بزن اندیشه ات راحکم لازم!

دل گرفتن....

دل سپردن....

هردو لازم! عشق لازم.

پاسخ:
حکم من نه دل که تویی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی