ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

نمردیم و معنی تدبیر رو هم فهمیدیم!
من موندم تو این همه آدم مدبر داخل و اطراف دولت یک نفر نبود که بفهمه تو کشوری که اطلاعات کافی برای تشخیص فقیر و غنی وجود نداره نمی‌شه طرحی برای اقشار ضعیف اجرا کرد؟
تو کشوری که مردم ذهنیت منفی نسبت به صف دارند نمی‌شه طرح صفی اجرا کرد؟
تو کشوری که نظام توزیع مناسبی نداره نمی‌شه با حفظ کرامت انسان‌ها کالای رایگان توزیع کرد؟
...
تو این دولت تدبیر یک نفر نفهمید این کار گداپروریه؟ یه مشاور روانشناس نبود که بگه این کار توهین به شان مردمه؟ اصلا جهنم درک گداپروری و شان مردم، تو این همه آدم مدبر یکی نفهمید مردم خودشون بهتر تشخیص می‌دند چی لازم دارند؟
حتما شما باید تشخیص بدید مردم ده کیلو برنج و دو تا مرغ لازم دارند؟ خیلی سخت بود این پول رو به حساب این آدم‌ها واریز می‌کردید تا لااقل به شان اختیارشون توهین نکرده باشید و این همه مشکلات توزیع رو هم ایجاد نمی‌کردید؟
...
اون از سفر به خوزستان و راه انداختن کارناوال استقبال و... و این هم از این طرح خام و غیرکارشناسی. امیدوارم آقای روحانی تو اقدامات بعدی کرامت انسان‌ها رو بیشتر در نظر داشته باشند. کرامت مردم از همه چیز مهم‌تره و اگر به جایگاه اصلیش برسه بقیه مشکلات بهتر حل خواهند شد...



۹۲/۱۱/۱۳
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی