ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

موسیقی‌درمانی

۱۷ بهمن ۱۳۸۹

کریستوف کلمب ونجلیس را به‌مناسبت و بی‌مناسبت از صدا و سیما شنیده‌اید؛ یک آهنگ حماسی و بزرگ و فوق‌العاده. انگار ساخته شده تا عظمتی آرام خلق کند. اما THE MASS گروه ERA آهنگی حماسی و بزرگ و خروشان است.

اول صبح شنبه که حال و حوصله‌ی کار ندارم، هدفون را توی گوشم می‌کنم و صدایش را تا آخر زیاد می‌کنم و غرق این آهنگ می‌شوم. پیش آمده که با این کار روزی پنجاه متر چاه کنده باشم. و کور شوم اگر دروغ بگویم!

 

 

 

۸۹/۱۱/۱۷
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۲۵)

۱۷ بهمن ۸۹ ، ۱۹:۴۲ شریعت نبوی
سلام
ایام الله دهه فجر را به شما تبریک عرض می کنم.
ضمنا با مطلب جدیدی با عنوان "ویژگیهاى انقلاب اسلامی ایران"بروزم.
یا علی
با آهنگهای اجنبی! زیاد حال نمی کنیم اما قطعاً چیزی که کمش عزیز پیشنهاد کند باید شنیدنی باشد. دارم دانلود می کنم...

سلام
شک داشتم ولی درست حدس زدم.همون آهنگ جادویی
نمیدونید این آهنگ و هندزفری و شب امتحان چه هارمونی با هم دارن

۱۷ بهمن ۸۹ ، ۲۳:۵۴ هیدرولوژی خوانسار
سلام
بسیار زیبا و عظیم/
شکوهش در تمام یاخته های بدن نفوذ می کند.
ممنون که معرفی کردید. حتما ویدئویش را هم ببینید.
پس حتما Era - Mother را هم دوست خواهید داشت.
بلاگفا نمی ذاره آدرس یوتیوب "مادر" را برایتان بگذاریم. خودتان سرچ کنید اگر دوست داشتید.

پاسخ:
ویدئویش را هم دارم اما نتوانستم در نت پیدا کنم. حتما مادر را هم پیدا می‌کنم. به نظرم اکثر موسیقی‌های این گروه زیبا هستند.
۱۸ بهمن ۸۹ ، ۰۶:۱۸ هیدرولوژی خوانسار
با اجازه اینهم ترجمه اشعارش با کمک گوگل از لاتین به انگلیسی و از انگلیسی به فارسی

آیا همیشه در حال رشد و
و پایانی است؟
زندگی نفرت انگیز
در حال حاضر استوار است ؛
و پس آیا او مسئول است
شفافیت ذهن ، افراط در ورزش
در حال حاضر استوار است ؛
و پس آیا او مسئول است؟
شفافیت ذهن ، افراط در ورزش
فقر
قدرت
ذوب می شود مثل یخ

Divano
چیزی Divano
Divano blessi
blessia Divano
blessia Divano
Divano
چیزی Divano
blessia Divano
blessia Divano

شانس رفاه
و فضیلت ،
به نظر من ، در تقابل است
آیا در شرایطی است؟
و در نقص؟
همیشه در جهان پر از اشک
پس در این ساعت
بی تاخیر
با ضربان نبض قلب

Divano...

در divano

احتمال رفاه...

Divano...

بنابراین در این ساعت
بدون تاخیر
با ضربان نبض قلب
از لحظه ایمان
به زمین میزند قوی را
همه با من گریه می کنند

همیشه کاسته می شود
........

زندگی نفرت انگیز
و مشکل است
و به آسانی زباله
با بازی های خشن خود
مشکل است
و به آسانی زباله
با بازی های خشن خود
فقر
قدرت
دور شو از از دیواره یخی
اغلب سلامت من
و به خاطر فضیلت من
با من در تقابل اند
و بدبختانه

همیشه مال اوست
در این ساعت
چه کسی زندگی می کند و در قدرت است
ضربان نبض مرا بگیر
در این ساعت
بدون تاخیر
ضربان نبض مرا بگیر
چیز با معنی ای از آن نمیگذرد
او قدرت مرا گرفت
همه شما با من گریه کنید/
۱۸ بهمن ۸۹ ، ۰۶:۱۹ هیدرولوژی خوانسار
البته در ترجمه خوب امانتداری نکرده ام....

پاسخ:
ترجمه‌ی شعر آن هم با یک زبان واسطه جدا مشکل است. اما شمایی کلی از منظور را درک کردم. ممنون که زحمت کشیدید.
سلام
ما که هنوز موفق نشدیم دانلود کنیم. گناهش گردن خودتون.
ولی در مورد اینکه گفتید "کور شوم اگر دروغ بگویم" ، اگه راست می گید آدرس دو تا از اون چاهها رو واسه نمونه بدید. شاید قسمتونو باور کنیم. وگرنه که باید کور بشید دیگه...

واقعا که جالب و هیجان انگیزه

پاسخ:
واقعا
۱۸ بهمن ۸۹ ، ۱۷:۰۶ مهدی حاجی زکی
سلام اخوی گرام
داداش می گم بهتر نبود با یه آهنگ ویولون بیژن مرتضوی شنبه مبارکتان را آغاز کنید !
از آن دسته آهنگهایش که کمر آدم را به تحرک وا می دارد !
خستگی تعطیلات را هم از وجود پاکمان می زداید امتحان کن جادویی است !
این هم لینک دانلود خود کریستف کلمب این را بیشتر دوست داری ام !
http://1.sanecity.net/download.php?id=448

اون نقاشی اثر :
مجید اروری
در کتاب :منتخبی از نقاشان معاصر ایران
انتشارات :یساوولی
اسم اثر : عمری که گذشت
رنگ روغن روی بوم در ابعاد100*70

آقاجان کمش این خا دانلوده ندگنو
مون بلد نیان این چه طرحی دانلوده گنو؟
پاسخ:
اولژ درس به هلا خراب گنو. یکی ترم یاقاژنا.
ایول بابا زدی تو کار موسیقی درمانی

اگه میخوای هر موسیقی رو خوب بفهمی باید بری ته ته چاه گوش کنی؟/!!

http://hamidhaghi.blogsky.com
پاسخ:
البته همیشه در مقابل شما لنگ اندازیم قربان.
این لینک جدیده جی خا لینک دانلود ندارو
مون جی این آهنگمدگو

۲۱ بهمن ۸۹ ، ۱۰:۰۶ مهدی رفعتی
خجسته باد این آزادی!!!
شب گذشته دریافتم که علاوه بر تارنگارم در ورد پرس تارنگار قبلی ام در بلاگر هم فیلتر شده است…این چهارمین تارنگاری است که توسط حضرات در طول کمتر از یکسال فیلتر می شود….به این می گویند آزادی نزدیک به مطلقی که نسیمش به ما هم رسیده است!جالب است این اتفاق در روزهایی رخ داده که سالگرد انقلاب اسلامی دارد برگزار می شود!پس خجسته باد این آزادی!!!!!!!!!
اگر وضعیت به این منوال باشد شاید دیگر در تارنگاری ننویسم چون نه حال و حوصله اسباب کشی دارم و نه دل و دماغی برای …بگذارید مدتی ننویسم
پس فعلن خدانگهدار

این جمله شما کلی انگیزه در من ایجاد کرد:پیش آمده که با این کار روزی پنجاه متر چاه کنده باشم

پاسخ:
خوشحال شدم
با خبری اختصاصی به روزم
آقای رفعتی
خودت را خیلی تحویل می گیری
کلا ورد پرس فیلتر شده نه تارنگار چرت شما
جناب کمش این مطلب را حتما" تایید کن
من کاری به سیاست ندارم ولی ایشون تارنگار فیلتر شده خیلی چرت م نویسند .

پاسخ:
آشنا جان من معمولا چیزی را حذف نمی‌کنم اما کاش دلایلت را هم می‌نوشتی.
بالا خره ماهم آمدیم بین مرغ و خروس ها و ای دی اس ال گرفتیم با ذوق و شوق زیاد این آهنگو دانلود کردم کلی هم حال کردم

پاسخ:
به‌به کم الله امیدوارم کم‌کم یه هاست اختصاصی بگیری. فقط تو رو خدا دستی هم به سر ما بکش بلکه پول ای دی اس المون جور شه.
۲۳ بهمن ۸۹ ، ۱۰:۴۰ مهدی رفعتی
خطاب به اشنای همیشه اشنا
اشنا جان این چهارمین وبلاگم هستش که فیلتره. بله ورد پرس کلا فیلتر شده که شما و دوستانتون باید کلاهتون رو بالاتر بذارید از این همه ازادی که به ملت ایران می دید. جهت اینکه سوادت یه کم بیشتر بشه برو به این ادرس وبلاگ قبلی من که اون هم فیلتر شده و هیچ ربطی هم به وردپرس نداره. جالب اینکه وبلاگ قبیلیم رو یه ماهیه به روز نکردم. حماقت که شاخ و دم نداره...همون بهتر که چرت می نویسم و افرادی مثل تو اتیش می گیرند
http://yekmihanparast.blogspot.com/

پاسخ:
زود از کوره در می‌ری مهدی جان. البته شایدم حق داشته باشی.
سلام
مملی اومد...

۲۳ بهمن ۸۹ ، ۲۳:۲۳ یه خونساری
آقای عشق خسرو دهاقین
ازش بپرس جز اظهار تاسف از خودکشی جوونای شهرمون کار دیگه ای از دستش بر نمیاد؟
اگر نه ! جاتو به کسی بده که بتونه کاری کنه
ما که مترسک سر جالیز نخواسته بودیم
یه همدرد خواستیم
تا تسکینی برای دردمون باشه
به عشقتون بگو
از وقتی که شماها شورای شهر ما شدید
میدونید درد ما چند برابر شده
میدونید چند نفر خودکشی کردند
از فقر و بدبختی و ناچاری
بسه دیگه تورو خدا سایتونو از سر ما کم کنید

پاسخ:
دفعه‌ی بعد که خواستی رای بدی به یه نفر رای بده که بتونه مانع خودکشی جوونا بشه.
سلام
کمش جان
اون مشکلتون به سلامتی رفع شد
منتظرم

سلام
شنیدم که فرماندار محترم در یکی از مساجد شهر (ظاهرا محله پایتخت) در نطقی تقصیر اینگونه مرگها (خودکشی) را به گردن خانواده این افراد انداخته اند و توصیه کردند که مردم نباید در مجالس عزا و ترحیم این افراد شرکت کنند!!!!!
اگر این حرف از راوی درست باشد باید به وضع موجود خندید و به اینچنین مسولین بلند مرتبه ای بعنوان بزرگ ترین نماینده دولت که باطبع باید عاقلترین افراد هم باشد افتخار کرد!!!!!!!
در جواب باید به این بزرگترین نماینده سیاسی و...... گفت دست مریزاد با این همه آی کیو........
بد نیست فقط به این نکته بسنده کرد که جوانی که دست به اینکار میزند احتمالا مقید نیست که پس از مرگش جنابعالی در مراسمش بیای یا نیای!!!!!!!

۲۴ بهمن ۸۹ ، ۱۸:۰۰ یه خونساری
مگه به رای منو توست ؟!
ساده ای برادر من

پاسخ:
اگه بخوای این‌قدر بدبین باشی که نمی تونی این جا زندگی کنی عزیز. آدم باید با شرایطش بسازه.
سلام جناب کمش
ممنون از شما تقریبا همیشه یه نکته جدیدبرای معرفی کردن داری
دمت گرم ودلت شاد

پاسخ:
دم تو هم گرم که تشویق می‌کنی و دلگرمی می‌دهی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی