ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

3

۱۳ تیر ۱۳۹۴

خب احساس کردم در این برهه‌ی حساس تاریخی هیچ چاره‌ای وجود نداره الا تعویض قالب. به نظرم در این پیچ تاریخی و این نقطه عطف بزنگاه، به هیچ وجه نمی‌شه کمش رو با قالب قبلی قالب کرد و موکدا لازمه یه قالب جدید جایگزین بشه. و خب نیازی به توضیح نیست که من معمولا در رسیدن به تصمیم هی دست دست می‌کنم و دیر قانع می‌شم اما وقتی شدم، دیگه لحظه‌ای غفلت رو جایز نمی‌دونم و تصمیم رو سریعا به انجام می‌رسونم.
قالب جدید تقدیم دوستان عزیزم. امیدوارم شما هم مثل من لباس یکپارچه سپید دوست داشته باشید....
البته یه وصله ناجور هم روش زدم که به خودم یادآوری کنم:
منم من وصله ناجور خلقت
سنگ تیپا خورده‌ی رنجور
...
نه بابا رنجور کجا بود دیدم وزن می‌طلبه گفتم و الا بنده وصله ناجور حقیری بیش نیستم در پیشگاه ملت بزرگ ایران....

 

 

۹۴/۰۴/۱۳
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی