ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

دیجیتالیزاسیون

۲۵ شهریور ۱۳۹۳

کیبرد برای من خیلی راحت‌تر از قلمه. با قلم نمی‌تونم حرفم رو روی کاغذ بیارم. با قلم نمی‌تونم حواسم رو متمرکز کنم و نمی‌تونم خوب بنویسم. اما با کیبرد فکرم رها می‌شه و خیلی راحت درونم رو می‌نویسم. موقع نوشتن، کیبرد رو حس نمی‌کنم، متوجه نمی‌شم رابط بین من و نوشته اونه؛ بهش عادت کردم...

کتاب دیجیتالی رو هم راحت می‌خونم. قبلا باش راحت نبودم اما سعی کردم راحت بشم. و امروز کتاب دیجیتالی با کتاب فیزیکی فرقی برام ندارند.
به نظرم وقتی زمانه چیزی رو تو دامنمون می‌ذاره بهتره سعی کنیم زودتر باش خو بگیریم. اینها وسیله هستند نه هدف و اتفاقا امکاناتی در اختیارمون می‌ذارند که قبلا نداشتیم... 
میل به ثبات می‌تونه مانعی برای زندگی روان و جاری باشه و ای بسا مانع درک دوران جدید...


۹۳/۰۶/۲۵
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی