ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

Title-less

۱ خرداد ۱۳۹۰


چرا وقتی بارون میاد میریم زیرش و می‌گیم به به چه بارونی اما وقتی با شیلنگ خیس می‌شیم می‌گیم اه اه خیس شدم!؟




۹۰/۰۳/۰۱
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۱۳)

1- شدت بارون معمولا کم تره.وقتایی که بارون شدیده نمیریم زیر بارون.
2-بارون رو میبینیم و با اطلاع قبلی میریم زیر بارون. اما وقتی یهو یه نفر بی هوا شلنگ اب رو میگیره رومون بدمون میاد.
3-.....
بقیه اش رو خودتون بگید

پاسخ:
-وقتی همه نظر دادند نظر خودم رو هم می‌گم.
سلام
میگم شما که استعدادش و دارید چرا نمیزنید تو خط مینیمال؟اونم از نوع ترسناک

۰۱ خرداد ۹۰ ، ۱۹:۵۶ مهدی حاجی زکی
ولی نعمت ما خدا است
وقتی نعمتی مثل بارون رو به ما ارزانی میکنه باید هم خوشحال بشیم و با آغوش باز بپذیریمش
اما وقتی یه آدم مریض شلنگ آبو می گیره روی ما ! توقع داری بهش جایزه بدیم ؟!!

از تر گنن خیلی ودمه چو ولی دوست داران بشان زیر وارون، هرچی جی تند بو

پاسخ:
حرف خوم تحویله ده!؟
اخه بارون طبیعی اب شیلنگ مصنوعی اونم که میدونی هر چیزی طبیعیش خوبه.

سلام
همه جوابارو دوستان در کامنتهای قبلی دادند.
دیگه حرفی واسه گفتن نیست.
موفق باشید.

پاسخ:
(راست می‌گی نمی‌دونم چرا این روزا دنگم گرفته بت گیر بدم)
شیلنگ اگه تابستون باشه و گرما، خیلی می چسبه. پس همیشه مصداق نداره....

۰۴ خرداد ۹۰ ، ۰۸:۵۶ مهدی حاجی زکی
دقت کردی وقتی خودت ؛ خودتو قلقلک میدی ؛ قلقلکت نمیاد اما وقتی یکی دیگه قلقلکت بده جونت می خواد درآد !؟؟
حالا چه ربطی داشت ! خودت یه جوری ربطش بده !

سلام.
چون آن باران است و این نیست.
----------------
تفسیر کلمه ی قصار فوق:

باران گاهی یعنی طراوت خاطرات.
اما... آبی که از شلنگ بمون بپاشه... البته شاید کسی با رییس اداره آب یا کمش هاش! آشنا باشه و خاطرات داشته باشه.


البته الان که فکر میکنم ، هرگز وقتی خیس شدم نگفتم : اه خیس شدم.

شاید بهتر بود که افعالتون رو به حالت مفرد به کار میبردی کمش جان. اینجوری کلیت مسئله با وجود امثال نقضی چون من زیر سوال نمیره.

پایان.

۰۷ خرداد ۹۰ ، ۰۹:۳۹ مهدی حاجی زکی
خوش دل جون یه « البته » دیگه به کار می بردی کلکسیونت تکمیل می شد
گمون نکنم خودت هم فهمیده باشی چی گفتی اخوی !
این وب کمش خوبیش اینه که همون لحظه تایید می شی
اونوقت فکر کن سوتی هم داده باشی و کمشو هم نشناسی
تا اون بیاد و بخونه و ... ! دو سه روزی مضحکه خاص و عام می شی
ای جان ...

پاسخ:
البته تو هم شاید درست گفته باشی اما البته خوش دل خودش جواب بده بهتره البته.
۰۷ خرداد ۹۰ ، ۱۶:۰۴ خرس کوچولو
من که از هردوش خوشم میاد

خوب بله..
خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو!

پاسخ:
!!!!
راستش من تو پاییز یا زمستون نه دلم می خواد زیر شیلنگ خیس بشم نه بارون ترجیح می دم بارون بیاد و پشت پنجره بشینم نگاه کنم ولی توی هوای گرم هردوش می چسبه بارون روح ادمو تازه می کنه. شیلنگ ابم خیلی حال میده اب بازیو اینو اونو خیس کردن و از خنده غش کردن و...

پاسخ:
دقیقا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی