ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

باز هم آغاز...

۲۷ شهریور ۱۳۹۵

بسان رهنوردانی که در افسانه‌ها گویند 
گرفته کول‌بار زاد ره بر دوش 
فشرده چوب‌دست خیزران در مشت 
گهی پرگوی و گه خاموش
در آن مه‌گون فضای خلوت افشانگی‌شان راه می‌پویند 

ما هم راه خود را می‌کنیم آغاز...

...


به نظر میاد نمی‌شه ننوشت...




۹۵/۰۶/۲۷
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۵)

سلام قربان
ارادت
مشتاق دیدار

چه خوب. مشاقانه منتظرم که بیام و بخونم
پاسخ:
سلام
مخلصیم
احسنت به شما که یه نفره رفتید و پنج نفره برگشتید:)
خوش اومدید. بله درست میگید نمیشه ننوشت. بی صبرانه منتظرم تعادل تلگرامی وبلاگی ایجاد بشه تا دوباره چراغ وبلاگستان روشن شه
پاسخ:
ممنونم.
نمیدونم دوباره اینجا رونق میگیره یا نه اما فکر کردم فعلا که دوست دارم بنویسم, بنویسم.
امیدوارم دیگران هم دلشون تنگ نوشتن بشه و دوباره ستون پیوندها پر از اسم وبلاگ بشه....
سلام
خیلی خوب بود
اشتیباه نکنم اخوان بود نه؟؟
پاسخ:
سلام
دقیقا :)
سلام
خوبه ک ب این نتیجه رسیدید بنظرم بهترین شبکه ها هم نمیتونن جای اینجارو بگیرن :)
پاسخ:
سلام
موافقم. هر چیزی کارکرد خاص خودش رو داره. 
۰۷ مهر ۹۵ ، ۰۸:۲۰ سیدشهاب میرشفیعی
کمش جان...نمیدونم شما که رفتی من هم رفتم یا من که رفتم شما هم رفتی؟؟؟؟
خلاصه کلام... خوش اومدی،امیدوارم باز هم دنیای وبلاگی ما پر شور بشه
پاسخ:
هردوانه:))
ممنون. منم امیدوارم. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی