ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

وانهاده

۲۱ آبان ۱۳۹۷

یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهای دنیا گوش دادن کتاب صوتی تو اتوبوس بین شهریه. چند روز پیش قسمتم شد. وانهاده.. 

یکی از تلخ‌ترین لذت‌های دنیا بود. داستان زنی ترک شده در بدترین موقعیت ممکن. اونقدر تلخ که تو ربع آخر کتاب به نویسنده فحش می‌دادم که چرا زودتر تمومش نمی‌کنه..

و تلخی بیشتر رو وقتی چشیدم که بعد از اتمام کتاب دوباره قسمت اول رو گوش کردم....



۹۷/۰۸/۲۱
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۲)

وای نه
من متنو باید خودم بخونم تا متوجه بشم
صدای خواننده عموما روی مخم میره

و دلیل این تلاش برای چشیدن تلخی مث درک دلچسب بودن قهوه تلخه
پاسخ:
بعضی خواننده ها بد می خونند ولی این خوب بود. شایدم اونقدر جذب داستان بودم که اذیتم نکرد.

نه والا تلاشی برای تلخی بیشتر نکردم چون خیلی تلخ تر از قهوه تلخ بود:) سیستم کتاب طوریه که به نظرم باید بعد از اتمامش یک بار دیگه قسمت اول رو بخونی...
تو کشفیات جدیدم بر آن شدم که پایین بودن فرکانس یا ارتعاش انرژی ، باعث وقوع رخداد های هم سطح میشه و بلعکس
اونوخ افتادم تویه تسلسل قاطی ور قاطی که نگو :(
پریشب یه فیلم معنوی دیدم که حرف اصلیش این بود که به تلخترین اتفاقها مثل فقدان یه دیدگاه پذیرا و بخشنده داشته باشیم.
ولی حین دیدن فیلمه بجای پیام اصلی بیشتر درگیره تلخی ماجرا شدم.
خلاصه انقدر جنبه ام کم شده که اخبار تلوزیونم میترسم گوش کنم :)

برای من صدا و نحوه خوندنم هرقدر خوب باشه ، باز مخم گیر میکنه :))
پاسخ:
من سعی می کنم عادت کنم. به نظرم خوبه یه کم از بار چشم رو بندازیم رو دوش گوش بلکه دیرتر کور شیم:)

فعلا وضعیت طبیعی ملت کم جنبگیه امیدوارم زودتر بگذره اما هنوز خوب جنبه داری فیلم معنوی و پیام دار می بینی:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی