ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

اینستا؟

۴ دی ۱۳۹۹

نشستم یه مطلب بلند بالا نوشتم برای این‌که بگم این روزها به طور جدی به رفتن به اینستا فکر می‌کنم اما دیدیم گفتن نداره. به هر حال هر کس دلایلی برای تصمیماتش داره که برای خودش محترمه و برای دیگران ممکنه ور مفت باشه.  به هر حال فعلا صفحه‌ی komesh.in رو تو اینستا درست کردم و منتظرم حس شروع بیاد. و اگر اومد ادامه خواهم داد.

مدتیه بیان بعضی قابلیت‌هاش رو از دست داده. لینک پست قبل هم از همون اول انتشار خراب بود و نظراتش هم کار نمی‌کرد. نمی‌دونم حالا که دارند بیرونم می‌کنند به فکر چاره افتادم یا دلایلم برای رفتن هموناییه که فکر می‌کنم:)

۹۹/۱۰/۰۴
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۵)

به نظرم خیلی هم خوبه و زودتر شروع کنید قطعا مخاطبین خودتون رو پیدا خواهید کرد

پاسخ:
 فعلا دغدغه مخاطب ندارم. فعلا میخوام با فضا آشنا بشم ببینم چه خبره. به نظرم دنیای اونجا برای کسی که قصد داره ناشناس باشه ملاحظات خاصی داره... 

وححح

پست قبلی نمیشد نظر بزارم خفه شدم

پاسخ:
:))
دیگه دارند بیرونمون می‌کنند ظاهرا....

آهان 

خیلی هم علی

منتظر حضورتون هستم

پاسخ:
ممنون..

دردم از یار است و‌درمان نیز هم 

دل فدای او شد و جان نیز هم 

درود به هم وبلاگی قدیمی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی