ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

استیو جابز

۱۵ مهر ۱۳۹۰

استیو جابز مرد. خدا رحمتش کند. این هم یکی از سخنرانی‌های مهمش.  این سخنرانی درباره‌ی افسانه‌ی شخصی جابز است. حتما بخوانید. برای من این یک نشانه بود که دقیقا بعد از نوشتن پست قبل، یک مثال کاملا امروزی برایش پیدا شود.

شاید باید نشانه‌ها را جدی گرفت...

 

 

۹۰/۰۷/۱۵
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۹)

فوق العاده بود.ممنون به خاطر این لینک زیبا.چقدر به زندگی خودم امید وار شدم.بهترین قسمت سخنرانیش از نظر من اون قسمت بود که از دانشگاه انصراف داد.همیشه موفقیت اون چیزی نیست که دیگران براش تعریفی ارائه کردند.گاهی موفقیت و ماندگاری بعد از عمر به دنیا معرفی میشه.
یک دقیقه ایستاده کف میزنیم

پاسخ:
منم وقتی خوندم همین حسو داشتم.
۱۵ مهر ۹۰ ، ۱۶:۴۲ مهدی حاجی زکی
طرف یه خط اعتباری ایرانسل داره؛ یه گوشی نوکیا 1200!
استاتوس زده: مستر استیو جابز حالا بدون تو چه خاکی به سرم بریزم؟
سخنرانی رو هم خوندم عالی بود
فقط همونایی که گوشی اپل دارند زیر جنازشو بگیرن و بگند خدا رحمتش کنه؛ صاف می ره بهشت
حالا هرچی هم مشروب خورده باشه و کارای بدبد کرده باشه

پاسخ:
فکر کنم بهشت پر شه از این کافرا و جایی برای مسلمونا باقی نمونه.
۱۵ مهر ۹۰ ، ۱۸:۱۴ مهدی حاجی زکی
دروغ گفتم سخنرانی رو نخوندم
ولی الان خوندمش
یاد خودم افتادم که شبای پاییز که باد می اومد با چراغ قوه می رفتم گردو جمع می کردم بعد می فروختم تا برم دفتر و کتاب و خودکار بگیرم واسه مدرسه اما من شدم یه کارمند دون پایه که بزرگترین افتخارم وب نویسیه و استیو شد مدیر شرکت اپل ...!!

پاسخ:
اون چراغ قوه رو خوب اومدی من که با چراغ انگلیسی می‌رفتم، چه حالی می‌داد.
خیلی متاسفم اما مرگ ایشان مرگ دکتر مشایخی را تحت الشعاع قرار ندهد...

پاسخ:
البته رسانه‌ها همیشه توان اصلی و فرعی کردن مسایل رو دارند اما معتقدم اگر کسی اثر ماندگاری داشته باشه همون اثر اونو بزرگ خواهد کرد. درباره‌ی دکتر مشایخی چیزهایی خوندم به نظر نمیاد کار خیلی مهم و خاصی انجام داده باشه. حتی تو سایت‌های مخالف ایران هم چندان بهش نپرداختند. با این حال هر عالم و دانشمندی قابل احترامه.
خدایش رحمت کند.دنیا با از دست دادن این گونه افراد دچار فقر بی شخصیتی می شود.


پاسخ:
نه آدم‌های بزرگ همیشه هستند فقط تو جامعه‌ی ما معمولا بعد از مردنشون دیده می‌شند.
شاید این روزها یکی از غم انگیز ترین روزها برای دنیای تکنولوژی و فضای سایبری به حساب می آید چراکه دیگر چهره استیو جابز، بنیانگذار سیب گاز زده را با نوآوری های خوب و فوق العاده اش نخواهیم دید و به طور حتم سالیان سال طول خواهد کشید تا نابغه ای مانند او دوباره در جهان علم ظهور کند ...

پاسخ:
البته مدتی پیش ایشون ریاست اپل رو به کس دیگری واگذار کرده بود اما دنیا دنیایی نیست که یک فرد به تنهایی کارهای بزرگ انجام بده. این دوره دوره‌ی کار جمعیه و یقینا علم و پیشرفت متوقف نمی‌مونه.
سلام
استیو سیبی را ماندگار کرد که در تاریخ بشریت سومین سیب تاثیر گذار بود.
1- سیب حوا
2- سیب نیوتن
3- سیب اپل
روحش شاد.

پاسخ:
اوه اوه شهرام چه حرف بزرگی زدی. خیلی کیف کردم. چه قدر دقیق و به جا.
۱۷ مهر ۹۰ ، ۱۴:۲۷ مهدی حاجی زکی
من با تو راحتم حتی بیشتر از ...
ولش کن
خوبی تو ؟

پاسخ:
قربون آقا.
ای سیب ای سیب ای سیب میبوسمت بوسه ای به اندازه ی ابدیت؟!

پاسخ:
سیبو گاز می‌زنند نه بوس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی