ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

Title-less

۲۰ آبان ۱۳۹۰
اشک را مجال بده هوایی بخورد و سبکت کند

سخت نیست




۹۰/۰۸/۲۰
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۱۵)

...و انهم در قعر چاه که نبینند نامحرمان دل و
جانا سخن از زبان ما می گویی!

پاسخ:
ظاهرا این سخن زبان همه هست...
یکی از شعرای سعدی با کمی تحریف...
چو اشک اندر دلت باشد فروهل / که اشک اندر دلت ، باریست بر دل.

پاسخ:
و احتمالا تمام شعرای دیگر
۲۰ آبان ۹۰ ، ۱۷:۲۲ مهدی حاجی زکی
پ نَ پَـــ باهاش قرار بزار برین سواحل آنتالیا جت اسکی!!!

این روزا بغض لحظه ها، توی نگاه خستمه
شاید گناهم اینه که، دوست دارم یه عالمه

رخوت تمام هستمو ، این پیکر شکستمو
گرفته توی وجودش ، تارو پود گسستمو

گریه که با چشمای من ، مونس میشد روزگاری
رفته حالا یه بغض تلخ ، مونده واسم یادگاری

فدای برق اون چشات ، که گریه دل خوشی میخواد
به هرجا می کنم نگاه ، فقط چشات یادم میاد...

اون اشکی که در خفا ریخته میشه لذتی داره که نپرس اگه یه روز شیشه ماشین رو بدی بالا و فریاد بکشی از ته دل و بعد هم سیر گریه کنی سبکی رو زمانی حس می کنی که بخوای از ماشین پیاده بشی!!خدایت نکناد دل گیر زمانه شوی و اشکی بریزی در پناه یزدان

پاسخ:
...
بابا شاعر

بابا نازک دل

بابا پست مدرن؟!

بابا ایول

محمود چا کنو ایول

محمود چا کنو ایول

بابا اپانی

پاسخ:
فعلا که محمود چاهی کنده که نمی‌تونه از توش دربیاد تو دیگه بهش لقه نزن.
حال و هوای گریه هست
وقتی برای گریه نیست
کارم گذشت از گریه و
فرصت برای خنده نیست
... .

پاسخ:
اعتراف می‌کنم وضعت از من خیلی بدتره
هییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی




پاسخ:
ای روزگار....
سنگینی دل از اشک نیست.اشک هم برود پی هوا خوری باز هم اثری از سبکی نیست.دل را روانه کن.تنها من است که بر من سنگینی میکند.مشتی گل پخته سرخ گوشت آلود

پاسخ:
زیادی عرفانی نیست!؟
آه ای چشم سیاه
آه ای ابر سپید
از فراسوی افق
از بلندای خیال
تو ببار
نه برای دل من
نه برای دل خود

بیخیال بقیه این ابیات...
سرکارید همه!
خلاصه منتظر باقیش نباشید. به قول جلا سمیعی یه چیزی گفتم دور هم باشیم!!!

پاسخ:
سر کاریم همه!!!؟؟؟
اصلاحیه: جلال سمیعی (مجری بانمک دریافت شد- 7 و ربع صبح شبکه یک)

پاسخ:
واقعا با نمکه. کدوم چاقی رو می‌شناسی که بی‌نمک باشه!؟
جای دل و میشه با قلوه عوض کرد؟
همیشه باید همه چی سر جاش باشه؟
عرفانم گاهی خودش و لوس میکنه.من که دوسش دارم

پاسخ:
آره واقعا گاهی عرفان آرامش می‌ده اما واقعا میشه همیشه همه چیز سر جاش باشه!؟ همیشه که هیچ، حتی گاهی؟
میخوام بگم خیلی حواست جعمو

تو هشت خطه پره؟؟!!

پاسخ:
الآن مثلا ازم تعریف کردی دیگه!!؟
ها

پاسخ:
ها ها ها
ای چاچول واز

یعنی ای چا.. کن چو....ن منار ..ل... ش

پاسخ:
ای حم....ید ای... گل....برگ ای...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی