ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

سرماخوردگی

۲۹ آبان ۱۳۹۰
من بیشتر از اون‌که مواظب ایدز نگرفتن باشم، مواظب سرما نخوردنم! چرا؟ معلومه چون خیلی بد سرما می‌خورم! بدها! یه چیزی می‌گم یه چیزی می‌شنوید. برای تقریب بهتر به ذهن، آدمی رو تصور کنید که از چشم و بینیش آب راه می‌افته به قاعده‌ی یه ناودون بزرگ. ناودونا رو دیدید که بالاش سیلگا داره و پایینش لوله و وقتی بارون شدید باشه از هر دو آب میاد؟ حکایت منه. خلاصه صحنه‌هاش فجیع و بالای 12 ساله. یه بار دخترم گفت بابا چه خبره؟ این همه آب از کجا میاد؟ مگه چه قدر آب خوردی؟
خلاصه چندشتون ندم رفتم دکتر گفتم دکتر جون آنتی‌هیستامین و ستریزین و پزودوافترین روم اثر نداره یه داروی قوی‌تر بنویس. یه نگاه معنی‌دار کرد و بلند شد با یه متر خیاطی دور سرم رو اندازه گرفت و روی نسخه چیزی نوشت و دستم داد و گفت به سلامت.

از مطب که بیرون اومدم نسخه رو خوندم:


  Tab  Cetirizine - Apo 10   t.d.s   30
 
         Tab  Adult Cold     q.i.d    40

  Posh  Mybaby XL   b.d   20     p.r.n



 

۹۰/۰۸/۲۹
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۹)

سلام
یعنی تا این حد؟!
اونوقت این مورد سوم رو چطوری استفاده می کنید؟
روزی چندتا؟ قبل از غذا یا بعد از غذا؟ قبل از خواب یا بعد از خواب؟ ... .
در ضمن قضیه پست قبلی که حذف شد چی بود، آیا؟

پاسخ:
تا حالا هیچ پستی حذف نشده منظورت چیه؟
عجب!! پس شما نسخه هم میتونید بخونید.امیدوارم منگی پس از مصرف Cetirizine باعث نشه اخلالی در پاسخ های کوبنده ای که به کامنت ها میدید ایجاد بشه.در مورد سومی هم روم به دیوار(سکـــــــــــــــــــــــوت میکنیـــــــــــــــم)
از همه این ها که بگذریم حرف دخترتون واقعا خنده دار بود.بابا مگه چقدر آب خوردی...
یادمه خودم هم همچین طرز تفکری داشتم و بعد ها که با فرایند اسمز آشنا شدم دیدم خیلی هم تخیلی فکر نمیکردم.پیشنهاد میکنم حالا که زمینشو داره اطلس تفصیلی بدن رو براش تهیه کنید تا کار به جاهای باریک تر نکشه.

پاسخ:
ممنون از پیشنهادتون. لازمه.
چجوری دست خطشو خوندی؟؟؟
نکنه جز کماشت ، طبابت هم می کنی؟

پاسخ:
و خیلی کارهای خوب و بد دیگه هم می‌کنم.
۰۱ آذر ۹۰ ، ۰۹:۳۰ خرس کوچولو
این جور وقت ها آدم قدر سلامتیش رو میدونه

پاسخ:
دقیقا
اینجاست که شلغم از چلو کباب عزیز تر میشه!
منم چند روز پرستار شدم!
شلغم بیار
آویشن ببر
کلداکس بخور
پتو بکش روت
. . .

الهم اشفع سرماخوردانا!

۰۱ آذر ۹۰ ، ۱۶:۴۷ مهدی حاجی زکی
اول اینکه خداوند ضفای عاجل عنایت کند
سر زمستون حال و حوصله مرده کشی نداریم دور از جونت !
دوم اینکه دکترت رو عوض کن
دکتری که نمی فهمه برای سن و سال تو به جای ایزی لایف؛ مای بی بی تجویز کنه دکتر نیست !!

پاسخ:
برای بینیم تجویز کرده عزیز !!!
۰۱ آذر ۹۰ ، ۱۶:۴۸ مهدی حاجی زکی
اون ضفای عاجل شو بکنش شفای عاجل تا گندش در نیومده !!

پاسخ:
خودت اصلاح کردی دیگه منو نمی‌خواد!
سیلگا .... چه اصطلاح قشنگی

پاسخ:
منم خیلی دوستش دارم
واسه سیلگا (که جالب بود) همون مورد سوم فقط کار سازه چاج (یعنی چا کن جون)

پاسخ:
دقیقا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی