ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

نگاه شخصی

۲ آذر ۱۳۹۰

آدم می‌تونه از خیلی‌ها خیلی چیزها یاد بگیره اما باید با چشم‌های خودش به دنیا نگاه کنه.




۹۰/۰۹/۰۲
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۱۴)

سلام
خب همین یاد گرفتن ها هم یه جور نگاه شخصیه دیگه.
چرا بین این دو مقوله فاصله انداختید؟

پاسخ:
به نظرم یاد گرفتن آموزشه و آموزش هم فراگیری چیزی از کسیه پس چه طور می‌تونه نگاه شخصی باشه؟
۰۲ آذر ۹۰ ، ۱۵:۰۳ خرس کوچولو
یعنی اینجوری:



پاسخ:
دقیقا
۰۲ آذر ۹۰ ، ۱۸:۳۰ مهدی حاجی زکی
حرفت قبول
اما دیدن دنیا از نگاه دیگران لذتی داره که به تمام دنیا می ارزه
شاید باورش برات سخت باشه اما ...
امتحان کن
پشیمون نمی شی

پاسخ:
این که شما می‌گی درک کردن دیگرانه و خیلی هم خوبه. اما داشتن نگاه شخصی مقوله‌ی دیگریه. نگاه شخصی یه جور مارکه. یه جور امضا.
یاد بگیریم که آموزه ها را از فیلتر عقل خودمان عبور دهیم.و تجربیات دیگران.را.نیز.هم
لذت غذا خوردن به جویدن اونه.لقمه جویده شده دیگران را قورت دادن هیچ لذتی ندارد.با این که در هر دو حالت معده پر میشه

پاسخ:
این‌طور هم می‌شه گفت. عقل ما نگاه شخصی ماست. این رو هم من اضافه کنم که لقمه گرفتن و جویدن در نهایت خیلی لذت بخشه اما سختی‌های زیادی داره. و تفاوت آدمهای بزرگ و معمولی دقیقا تو همین جاست.
نگاه کردن به دنیا یه چیزه و یاد گرفتن از خیلی ها یه چیز دیگه چه ربطی دارند !!شما خوبید انشاالله؟!!!و نمیدونم چرا دوباره رختشور خانه دلم رو راه انداختید با این پستتون!

پاسخ:
همون قضیه‌ی اهداء ماهی و یا آموختن ماهیگیری و...
چند بار خوندم ، اما نفهمیدم..
آخه..
آدم
خیلی
یاد گرفتن
چشم
نگاه کردن

چه ربطی به هم دارند؟

پاسخ:
با این‌که قصدت شیطونی بود ولی کمک خوبی به بحث کردی. ممنون.
باز هم نگاه به دنیا از دریچه چشم خودمون و مقلد بودن ربطی به هم نداره ممکنه من ادم مقلدی باشم ولی نگاهم به دنیا با نگاه فردی که ازش تقلید میکنم کاملا متفاوت باشه !! من دنیا رو همانطور که دوست دارم میبینم و شما هم ! ولی یادگیری من از شما رو نگاهم به دنیا ممکنه تاثیر بذاره ولی تعیین کننده نیست شخصیتی که از ابتدای تولد و خصو صا دو سال اول شکل میگیره تعیین کنند است.و روزگاریست غریب ...در پناه قایم ال محمد

پاسخ:
اون وقت چرا روزگار غریبیست!!!؟
یعنی میخوای بگی این روش توه؟؟؟
اثبات کن که قبل از من ازش استفاده کردی. بالاخره ما به وبلاگایی جز وبلاگای همم سر میزنیم. نمیزنیم؟
قرار نیست چون سر انگشتامون مثل هم نیست، روش های کار کردنامونم متفاوت باشه.
اون موقع قصدم شیطنت بود. اما اینو جدی گفتم.
الزامی ینست که چون تو از زاویهی 3پی و 60 درجه و از فاصله ی 10 متر به یه بیل برد نگاه می کنی، من از اون زاویه نگاه نکنم یا اگه نگاه کنم، حتما از زاویه ی تو کپی گرفتم.(مثلا کلا خبر نداشتم که کسی از چنین مختصات فضایی ای به اون بیلبرد نگاه کرده و ازش تاثیر بگیرم یا نگیرم.)
حرفت توش یه جورایی جبره! :دی

تازه کیفش اینکه زیر چشمی و قایمکی نگا کنه اونم به همه نه به بدرد بخوراش؟!

اوخیش راحت شدم

ye sari be weblog manam bezanid
http://rang2565.blogfa.com/

پاسخ:
سر زدم. پشیمون نشدم.
جل الخالق در حین نوشتن کامنت قبلی دقیقا همان بحث عنب و انگور به ذهنم امد!!!و غریب بودن از این حیث که چرا با وجود داشتن یک فرهنگ و یک زبان هنوز حرف همدیگر رو نمیفهمیم ولذا کمش عزیز به لحاظ روان بودن و سفید بودن وبلاگت خوانندت شدم و لذا بنواز با اهنگ خوش افکار عمیق اما صادقانه ات تا بگردیم در شهر و بیابیبیم نبود تفاوت بین عنب و انگور را و ابلاغ کنیم اهالی کوچه و محلمان را که در این روزگار غریب یافتیم انچه یافت می نشود !!ایام به کام

پاسخ:
باز هم ممنون.
لاتقفوا مالیس لک بهی العلم!(عربیم خوب نیست!)
از چیزی که دانشی درباره ی آن نداری پیروی نکن!

همش بخاطر کمبود اعتماد بنفسه!وکمبود دانش!

پاسخ:
دقیقا. کاش کمبود دانش باعث کمبود شجاعت نشه و هر کس شجاعانه خودشه باشه.
خیلی وقت بود به کسی اونا رو نگفته بودم به تو گفتم راحت شدم

ای بد بردار

ای ناقلا

ای منفی

ای پوستو میکنم که از خودت منظور در وکنی

ای چا لوس (اونوقت این اخری یعنی چه)

پاسخ:
لابد یعنی ای چاکن لوس آره!!؟
نه یعنی ای چا کن لوس انجلس؟؟!!
http://hamidhaghi.blogsky.comhttp:http:


درود

دوست دارم
و ......



.............

...................



........................



...........................................





..................................................................




.آپم

هول نشو واسه همه اینو نوشتم (شوخی)

پاسخ:
خواستم بیام اما نمی‌دونم چرا وبت باز نمی‌شه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی