ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

قلب من قلب تو

۱۸ آذر ۱۳۹۰
قلب خوبی دارم
دوست داشتن را می‌فهمد
عشق را می‌فهمد
وقتی عاشق می‌شوم تند می‌تپد
وقتی می‌تپد بدنم را گرم می‌کند
بغضم را می‌شکند
سبکم می‌کند
پروازم می‌دهد
...
قلب خوبی دارم
حیف است با مردنم بمیرد
آن را هدیه می‌دهم تا زنده بماند، عشق بورزد، دوست بدارد، بدنی را گرم کند و...

چند خبر از اهدای عضو بخوانید

و

 ثبت نام کنید 

 

پ.ن: به نظر من اهدای عضو اهدای زندگی است اما نه به دیگری که به خود.

 

 

 

۹۰/۰۹/۱۸
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۱۴)

سلام جناب کمش
من چند سالی هست ثبت نام کردم وکارت دارم ولی بعضی وقتها فکرمیکنم نکنه کاراشتباهی باشه چون کارهای نظام ما که متاسفانه همش سیاسیه و دوم این که واقعا کسی از اون دنیا برنگشته شاید کارما اشتباه باشه وسوم این که من خودم حدیثی ازپیامبردیدم که نوشته بود اجزای بدن مرده را به هیچ وجه جدا نکنید حتی اگر سگی باشد.
البته به نظرم ثوابش می چربه به این مسائل!!! ووقتی خودم را جای کسی قرار میدم که روزی تمام امیدش به عضو یک نفر دیگست دلم نمیاد بی خیال بشم.

پاسخ:
واقعا درست می‌گید کافیه آدم خودشو جای نیازمندان بذاره و به خودش بگه هر چه برای خود می‌پسندی برای دیگران هم بپسند.
خیلی عالی اکه کسی این کار رو بکنه ولی من هنوز اینقدر رشد نکرده ام!و لذا بدنبال این رشد نایافتگی کمتر هم حتی بهش فکر کردم!

پاسخ:
یعنی تو حالت جنینی هستید و اعضای بدنوتون ناقصه و به درد کسی نمی‌خوره یا من درست متوجه نشدم؟
۱۹ آذر ۹۰ ، ۱۴:۰۶ دبیرخانه سوگواره استانی به رنگ عشق
لینک کنید

پاسخ:
چشم قربان
فرمو پرکردم ، ولی عجیب بود ، با اینکه خیلی وقت بود چنین تصمیمی داشتم مردد شده بودم!
انگار داشتم به عزرائیل نامه می نوشتم.
چند روز پیش شنیدم که فلانی 6 ماه مرگ مغزی شده بود ولی دوباره به زندگی برگشته!
نمیدونم وقتی دیگران بفهمند چه حسی پیدا میکنند ولی خودم حال عجیبی دارم...
انگار راستی راستی باورمون شده موندنی هستیم !

هر طور شما فکر کنید همون درسته!!!

پاسخ:
برداشت من از کامنت شما شوخی بود من هم شوخی کردم اگر جسارت شده عذر می‌خوام.
۱۹ آذر ۹۰ ، ۱۷:۰۷ مهدی حاجی زکی
نوشته ام بعداز مرگم قلبم را اهدا کنند به کسی که قلب ندارد !!
شاید اشکی نریزد
دلی نشکند
شکمی گرسنه نباشد
پیرزنی در تنهایی نمیرد
و کودکی با حسرت لباس نوی کودک همسایه را نگاه نکند ...

پاسخ:
چه شاید قشنگی کاش بشود
من همیشه به این اعتقاد داشتم:
"گر مرده شوم خاک مرا گم سازید..."
پس بهتره تا خاکمون خشت در خم نشده است قلبمون رو به یکی بدهیم.
زیبا بود.

پاسخ:
ممنون
سلام
5 -6 سالی میشه که ثبت نام کردم و همیشه منتظر لحظه اهدا هستم.
ولی اینطور که داره پیش میره فکر کنم باید تا چند سال دیگه خودم در لیست پذیرنده ها باشم.(پیر شدیم بابا پس کی باید این هدایا رو تقدیم کنیم؟)
ممنون از پست تبلیغی و ارشادیتون.
موفق باشید.

پاسخ:
یعنی من عاشق این زاویه‌ی نگاه متفاوتت هستم.
ممنون به خاطر این حسن یاد آوری.به نظرم تصمیم گیری سختی نیست چون مرگ برای همه ما انسان ها ناگزیره.تصمیم گیری برای اطرافیانه که خیلی سخته.من همیشه این اعتقاد رو داشتم که اگر انشا الله تقدیر مرگ من بر مرگ مغزی بود اطرافیانم رو در معرض انتخاب قرار ندم تا اگر روزی فردی در نقطه ای از دنیا به زندگی برگشت اطرافیانم خودشونو به خاطر این انتخاب ملامت نکنند.

پاسخ:
درسته. دقیقا خوبی این فرم اینه که تکلیف بازماندگان روشن می‌شه و مسولیت تصمیم از دوششون برداشته می‌شه.
امروز وقتی یادداشتها رو میخوندم جالب بود برام چه افراد فهیمی بابا دست مریزاد واقعا اگه در حد شعار نباشه عالیه فقط یک سوال حتما باید مرگ مغزی بشیم که به فکر هدیه دادن باشیم ؟وقتی زنده هستیم چند بار خیرمون به همنوعانمون رسیده؟چند بار گره از کار کسی باز کردیم ؟چند بار راه عبور رو برای راننده کنار دستمون باز کردیم؟و چقدر زنده پرستی کردیم؟و.....گرفتید چی میخوام بگم!!

پاسخ:
و کمک به همنوع در همه حال حرف کاملا درستیه. دقیقا گرفتم چی می‌گید و موافقم.
ممنون از پست بسیار ارزشمندتون
منم پارسال از طریق همین دنیای مجازی با این سایت اشنا شدم و ثبت نام کردم و کارتش هم خیلی زود به دستم رسید همیشه وقتی کارت رو می بینم احساس رضایت قلبی خوبی بهم دست میده چون حداقل شاید بعد مرگمون بتونیم با برگردونندن زندگی به فرد دیگه ای ذخیره ای برای اخرت داشته باشیم

پاسخ:
به نظرم خوبی دیگه‌ی این کارت اینه که مرگ رو به آدم یادآوری می‌کنه.
هر رفتاری که از ما سر میزنه سه بعد داره 1-شناختی 2-عاطفی(احساسی)3-فیزیولوِژی و لذا به نظر من این کار نمیتونه فقط احساسی باشه و قطعا شناختی هم به دنبال داشته که ریشه در باورها و اموخته های ماداره و یا شاید هم در ابتدا شناخت و به دنبال اون احساس و سپس بعد فیزیولوژی که نمایانگر رفتار اشکار ماست!!کمش عزیز ما بعضی مواقع تنها به دنبال کمکهایی هستیم که اتیکت زده و رسمی باشند واقعا اخرین باری که خیرمون به دیگری رسیده کی بوده خیری که تنها خودمون ازش باخبریم و خدای ما شاهد بر ان!!به نظرم بد نیست اگه مایل باشید به عنوان سوالی و یا پستی مطرحش بکنید!ممنون از بیان صریح و صادقانه شما

چند سال پیش که دانشگاه انفورماتیک تازه راه افتاده بود، یه همایش توش برگزار شد که اونجا کارت عضویت رو پر کردم. الانم دارمش، با دست خط خودم... خیلی حس خوبی داره که با دست خط خودم میبینم اون کارت پر شده.
اما خوب یه جورایی کارتش شکیل نیست، تو این سالها هم چند باری تحت حملهی ماشین لباسشویی قرار گرفته!
رفتم دوباره عضو شدم.
امیدوارم والدینم وقتی کارت رو پست میاره و من نیستم تحویل بگیرم، از تصمیمم ناراحت نشدند. گرچه، کارت فعلیمو بارها و بارها دیدند.
راستی..
قضیهی اولیا و سرپرست چی میسه؟ اونا نباید رضایت داشته باشند؟
اون سال یادمه می گفتند اگه 18 سالتون باشه، نیازی به اجازه نیست.
من اونسال 18 نبودم...


وه! چندی بمگاشت!

خدا را شکر الان سال چهارم که عضو هستم و به خونواده هم خبر دادم که اگه روز اهدا رسید کسی شوکه نشه هرچند فکر نمیکنم اعضا من بدرد کسی بخوره اما در کل ممنون از پست زیبا و تبلیغ زیباتر از خود پست

پاسخ:
خواهش می کنم لطف دارید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی