ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

عصر جمعه‌ی فوق‌العاده‌ای بود.
به باغی باران‌خورده رفتم و پر شدم از عطر تلخ و دل‌انگیز شکوفه‌های آلوچه. خیلی شیرین بود...




۹۱/۰۱/۲۵
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۱۶)

حالا هی دل مارو بسوزونید!!یادم میاد اشنایی سالخورده می گفت واقعا حیفه ادم تو بهار از دنیا بره!!!

پاسخ:
به نظر من بهترین مرگ مرگ بهاریه. تو زمستون و تابستون پدر خاکسپاران و مشایعین درمیاد رسما. تو بهار لااقل با آرامش فاتحه میخونند.
۲۶ فروردين ۹۱ ، ۰۹:۱۸ مهدی حاجی زکی
کمش عزیز ببخش که به پست قبلیت نرسیدم
چند روزی دستمان بند فوت دایی و یکی از اقوام نزدیک بود ...
به قول خوا حیف که در بهار از دنیا رفتند ...
با تو موافقم حال و هوای این روزهای شهر بد جوری بهاری است و دو نفره ...!
هم آمیزی تلخ و شیرینت را هم دوست دارم ...
به دل نشست ...

سلام
منم همون که خوا گفت.
آخه دل سوزوندن به چه قیمت؟
نمیگی ما اینجا دلمون هوای خونسارو کرده.
من بارون خونسارو می خوام.

پاسخ:
آخی قربون اون دل نازکت. خب همین هفته را بیفت بیا و ببین. یعنی چی شماها فقط محرم و عید میایید خونسار؟ اتفاقا خونسار شلوغ صفا نداره؛ یه روز خلوت بیایید.
سلام.باید می رفتید وآب مرزنگشت رو هم می دیدید.اون موقع این شیرینی دو چندان می شد...

پاسخ:
اتفاقا رفتم. این مرزنگشت هم شده تفریح ما خونساریا. انگار زیارتگاهه؛ حتما هر کس باید بره و با چشمای خودش آبو ببینه و یه مشت هم بخوره تا باورش بشه.
هوای بهار و بوی خاک بارون خورده و صدای تیک تیک بارون از پشت پنجره مطلقا بدونه قهوه و سیگار تکمیل نمیشه

پاسخ:
قهوه رو هستم اما مدتیه دخانیات رو ترک کردم. دیگه سنم داره میره بالا باید تریاک خوب گیر بیارم.
همیشه روزهای بارونی دیر به خونه میرسیدم!
افسون بوی خاک و وقتی با دلبری شاخه ها، توی تن سپردگی به قطره های اشک آسمون تجسم میکنم ، بازم میشم همون عاشق دیوونه ای که سرمای وجود بارونو با عطش یه روح سوخته پذیرا بود!
دست آخر شعله های وجودم خاکستر میشدو لبخند رنگین کمون ، دوباره با چشمای اشک آلود روونه خونم میکرد، دلنگرون از اینه دوباره دیدار بعدیمون کی و کجاس...

پاسخ:
خیلی قشنگ حستو بیان کردی. خیلی
شکوفه خوردی ؟

پاسخ:
نه هنوز اونقدر ببعی نشدم.
۲۶ فروردين ۹۱ ، ۱۹:۳۹ سید احمد شفعتی(موضوع آزاد)
سلام
واقعا چه بارونی بود
خودم که خیلی کیف کردم
دل خونساریای بیرون از خونسار بسوزه

منتظر حضور گرمتان در "موضوع آزاد"همون"خبر داغ یه خوساری" هستم
یاعلی

خوش به حال روزگار

پاسخ:
بشمار
سلام
اتفاقا این جاهم خداراشکر باران زیاد بارید وهوا کاملا خوب وبهاری است
ولی خوب هیچ کجا طبیعت وسرسبزی خوانسار را ندارد
سلامت وشاداب باشید

پاسخ:
به نظر من هر کجا عطر و بوی خاص خودش را دارد.
ولی چه فایده واسه ما نسل جوان آب و هوا هیچ تاثیری نداره!ای کاش خونسار برای ما جای پیشرفت داشت!
من تازه فارغ التحصیل شدم و امدم تو این کپ شده حالم خیلی گرفته!!!!
خونسار واسه شما بازن نشسته ها خوبه عزیز!
در ضمن چند تا خونوادم که توش موندن سنتی و قدیمی اند و افکارشون ادمو عذاب می ده!!!
در کل من از اینجا متنفرم!!!!!!!!
به من می گن زن بگیری درست می شه!!!!!!!!!

می خواستم بگم خوش به حال روزگار دیدم دت هاله زودتر گفتند.

پس خوش به حال شما

پاسخ:
ممنون. قسمت بشه.
همشهری عزیز سلام
من که چیزی نگفتم برادر
فقط طبیعت و سرسبزی خونسار رو بش اشاره کردم
درسته
"هر کجا عطر و بوی خاص خودش را دارد"
جاتون خالی اینجا سه چار روزه بارون زیبایی میاد و شهر خیلی زیبا شده
درختا هم همه سبز شدند و مخصوصا بوستانها بسیار زیبا شدند
گلهای محمدی واشکوکانده و گل طاووسی مین حیاطمون گلژ کرتیی
گلاژ زردو وبوژ آدم بی هوشه کرو
یه چی تر که خیلی بیش گنو
گنبد طلایی حرم حضرتو
این چند رویه چون وارون بژششتی
خیلی تمیز گنو و برق بیدخوسو
واز هر طرف که بژه کسه
انگاری تازه واشکوکایه...
...
با شیدای وصال به روزم
منتظر حضور گرم ونظرات ارزشمند شمای عزیز هستم

پاسخ:
هر جا هستی خوش باشی عزیز.
خداییشاین چند روز هر روزش قشنگ تر از دیروزش بود. بدون باغ، بدون کوچه، بدون آلوچه... بارونش به هزار تا باغ با این خصوصیات می ارزید...

پاسخ:
خب احتمالا شما با دید مسئولی به موضوع نگاه کردید و به فکر آب تابستون هستید. اما ما فقط به عشق و حال خودمون فکر میکنیم. اما امروز دیگه از هوای ابری خسته شدم. دلم تنگ خورشید شد.
دلم آب شد کاش من خوانسار بودم افسوس که وقتی من میام خوانسار انکار هوا هم با من از تهران میاد اونجا

پاسخ:
پس تویی گاهی هوای خونسارو خراب می‌کنی!؟ مگه دستم بهت نرسه...
این نظرو که گذاشتم فرداش اومدم خوانسار الحق هوا با من یار بود یا شایدم هوای بد از شما ترسیده بود هوا خیلی عالی بود کلی هم خوش گذشت

پاسخ:
خب خدا رو شکر. خوشحالم که خوش گذشته.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی