ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

در یک دایره به قطر یک سانتیمتر چه چیزهایی جا می‌گیرد؟

در یک دایره به قطریک متر چه‌طور؟

در یک دایره به قطر هزار متر چه؟




به این‌جا که بروید خواهید دید در دایره‌هایی با قطر بالاتر از هزار متر و پایین‌تر از یک سانتی‌متر هم چه چیزهایی جا می‌گیرد!




 

 

۹۱/۰۳/۰۱
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۱۸)

۰۱ خرداد ۹۱ ، ۱۹:۲۴ دختر کاغذی
سوالای عجیب می پرسی
به این جا هم رفتیم چیزی ندیدیم

پاسخ:
برای لود شدن صفحه‌ی اون لینک باید کمی صبر کنید و بعد رو کلمه استارت کلیک کنید. اون وقت میبینید که چه قدر عجیب و جالبه.
احسنت
لذت بردم
بسیار زیبا و حیرت انگیز بود

بدان جا رسید دانش من که بدانم که همی نادانم

پاسخ:
واقعا ما تقریبا هیچی از اطرافمون نمیدونیم. حتی از درون خودمون. جسممون روحمون...
سلام
شگفتی های آفرینش انسان را به تفکر برمی انگیزد که ناظم این همه نظم چگونه خداییست ؟
مطلب جالبتان مرا به یاد آیه 3سوره سبا انداخت که :
خداوند به هر ذره ای و کمتر از ذره ای و هر چیز بزرگی که در ذهن نمی گنجد آگاه است

به به

رسیدن بخیر
چه عجب از این ورا !!!!!!!




. بر اساس کامنت آقای جدیدی ندیده بگم ماشالله چون برای من باز نشد. انشالله امشب ای دی اس ال وصل میشه. دارم با کیبورد شکسته و پر سرو صدای کافی نت آرمان بزور تایپ می کنم.

پاسخ:
همیشه عادت دارم شما رو خیلی دور تصور کنم. بازیهایی داره دنیا...
۰۲ خرداد ۹۱ ، ۱۱:۴۰ مهدی حاجی زکی
خیلی حال کردم داداش
دم شما گرم
خداییش تو هر دایره ای خیلی چیزا جا می شه
البته من تو مربع و مستطیل رو هم امتحان کردم جواب داد

خوبه دایرمون انقدر کوچیکه و انگار همه دنیا نقطس و ما دایره قسمت!
واقعا هرچی آدم کوچیکتره خودشو بزرگتر می بینه!

پاسخ:
با این موافقم که آدمهایی که خودشون رو بزرگ میدونند خیلی کوچیکند. و البته این موضوع خیلی ظریف تو ذهن آدم رخنه میکنه. ای بسا به درون خودمون رجوع کنیم و ببینیم که ای دل غافل ما هم در مواردی از کوچیکی خودمون رو بزرگ میدونیم.
جالب بود
البته اگر بعضی نیان بگن اینها از برکات اسلامه ...

پاسخ:
من بیش از هر چیز از خلاقیت سازنده این صفحه خوشم اومد. و الا قبلا هم این ابعاد رو تقریبا میشناختم.
راستش ریاضیم ضعیفه دوران راهنمایی هم یه بار خانم معلمم با کتابش زد تو سرم!!بگذر از حالا که برا خودم کسی هستمدر ضمن ان جا هم رفتم باز نشد!!ولی ندیده یقین دارم باید جالب باشه اخه اخر سلیقه هستید

پاسخ:
زیاد ربطی به ریاضیات نداره یه کم صبر کنید لود بشه تعجب خواهید کرد.
بسیار زیبا بود لذت بردیم جمیعا!و البته یه کم صبر کردیم

پاسخ:
نوش جانتان جمیعا و رحمه الله و برکاته
چقد باحال ... من نمیدونستم این همه سولاخ داریم تو این کهکشان که این همه چیز توش جا بشه

نه اصلا



مان به شدت تکذیب کران



۰۳ خرداد ۹۱ ، ۱۴:۰۸ موضوع آزاد در خوانسار
با حال بود
بعد اینا شعاع بود یا قطر؟!


بارکلا به هرچی خوساریو

پاسخ:
بارکلا به هرچی آدمو
خیلی جالب بود البته اکثر پست هایی که می گذارید اینگونه هستند.

پاسخ:
ممنون
من نمی دونستم که انقدر خداجون مهربون و پرقدرته

پاسخ:
محمود جان از این لینک فقط میشه به قدرتش پی برد نه مهربونیش.
فوق العاده بود از 10به توان -35 تا 10 به توان 27 یعنی 1 و 63تا صفر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
و این تازه جهان قابل مشاهده است و آنگاه ما انسان های ضعیف باز هم می خواهیم خدا را اثبات کنیم

پاسخ:
به نظر من این دلیل نمیشه که به دنبال اثبات خدا نباشیم.
۰۴ خرداد ۹۱ ، ۱۷:۱۴ حمید امینی
ذهن جنبه ای از عقل ​​و آگاهی شامل ترکیبی از تفکر، ادراک، حافظه، احساسات، تجربه، اراده و تخیل و به طور کلی همه فرایندهای شناختی ناخودآگاه می باشد. ذهن بطور باطنی خود را به عنوان یک جریان فکر آشکار می سازد
تا ببینی دایره ذهن ما چطور عمل میکند و چه بر داشتی دارد یکی بزرگ می بینه یکی کو چک یکی خیلی ....... اون یکی خیلی خیلی.....
ولی روی هم رفته متن قشنگی نو شتی؟

۰۵ خرداد ۹۱ ، ۰۸:۳۲ بابای عسمل بابا
سلام
کمش عزیز جوابت رو برا عسمل بابا خوندم
خودش این جوری جوابت روداد:
وقتی یه نفر خیلی قدرت داشته باشه میتونه خسیس باشه و همه رو براخودش بخواد ولی خدا انقدر مهربونه که اینا همه رو برا ما آفریده

پاسخ:
آفرین اینم دیدگاه جالبیه و درست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی