ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

پادکست

۵ خرداد ۱۳۹۱

مدتی پیش دوست عزیزم مهدی حاجی زکی پادکستی ساخته بود که برای کار اول بسیار خوب بود. پادکست امکانات زیادی نمی‌خواهد و هر کس که ذوق و صدای لازم را داشته باشد می‌تواند در خانه آن را بسازد و این جا ارائه کند. برای نمونه پادکست‌های زیر را گوش کنید و لذت ببرید؛ خدا را چه دیدید شاید خوشتان آمد و دست به کار شدید:

پادکست‌های رادیوسیتی

 

 

 

۹۱/۰۳/۰۵
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۸)

Daste shoma dard nakoneh.
Vakini.

پاسخ:
واکینی به چی!؟
پره این اسم سختا از کا وادویزدین فکر مون بیسواد جی بکردین!عثژ از اسمژ خوشم نومه نشتان بینان

پاسخ:
خب بونه‌ایدون واوست!
چون حق مالکیت این پادکست از ان جناب چل چو میباشد از ایشان به جد تقدیر و تشکر می شود.در ضمن از گل دخترتان دیگر نمی نویسید جدیدا نطقی نداشته اند لذت ببریم

پاسخ:
درست نخوندید. اینا مال مهدی نیست اینها رو به عنوان یه الگو معرفی کردم.
۰۵ خرداد ۹۱ ، ۱۷:۱۶ مهدی حاجی زکی
ای به قربان قدو قامت رعنایت بشوم من
انقدر ذوق می کنم اسم مرا میبری که میخواهم یه صورت مجازی دانلودت کنم و ببوسمت
فایلها رو گوش کردم
قشنگ بود
ولی مسترینگش به دلم ننشست
به نظر خام می اومد
در کل ممنون که دوباره یه تکونی به ما دادی
همین روزا با یه پادکست جدید میام



پاسخ:
اما نفهمیدم اون مسترینگ که گفتی یعنی چی!!!؟
این آقا مهدی کارش درسته.
هم کامنتهاش هم پستهای هم پادکست هاش.

پاسخ:
اینا مال مهدی نیست اگه مهدی همچین صدایی داشت که اینجا نبود!
۰۶ خرداد ۹۱ ، ۱۸:۴۳ مهدی حاجی زکی
مسترینگ : mastering

پاسخ:
معنیش رو خواستم نه املاش رو! سوالم اینه که منظورت از این حرف چیه؟
۰۷ خرداد ۹۱ ، ۱۰:۰۶ مهدی حاجی زکی
یعنی میکس خوبی نداره
صدای خواننده خیلی اکو شده
با موسیقی هم چفت نیست

پاسخ:
ضمنا فکر میکنم در بعضی از اون پادکستها همه کارها توسط رها انجام شده. هم شعر هم نوازندگی و هم گویندگی. به نظر من مجموعا خیلی خوب شده. امیدوارم تو هم کارهای خوبی بسازی.
۰۷ مرداد ۹۱ ، ۱۷:۱۰ به مهدی حاج زکی
درباره پادکست خانم رها رادیوسیتی منهم با شما موافقم صدای اکو در بعضی بخشها زیاد است اما از نظر میکس و چفت نبودن با موسیقی کم لطفی کرده اید! میکس و هماهنگی با موسیقی حرفه ای و عالیست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی