ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

شهرام دادگستر

۱۶ مهر ۱۳۹۱

دوست عزیزم شهرام از مخاطبان اصلی اینجاست. حق زیادی هم به گردن من داره. همیشه پای ثابت پست‌ها و نظراته و با دقت می‌خونه و با دقت و محبت می‌نویسه. همتون خوب می‌شناسیدش و در هنر و کمالاتش چیز نگفته‌ای باقی نمونده که من بگم الا این که مطمئنم اگه قیمت دلار بذاره بالاخره یه روزی بن هور 2 رو می‌سازه بهتر از بن هور 1.

شهرام جان دست تقدیر کاری کرد که مسابقه پست قبل رو برنده بشی و بهانه‌ای پیدا بشه برای عرض تشکر. از راه دور دستت رو می‌فشارم و اگه خانمت اجازه بده عازات میبوسمت و این موسیقی زیبا رو تقدیمت می‌کنم. خواهش می‌کنم هدفون رو که تو گوشت گذاشتی پلی رو بزن و روی صندلیت لم بده و چشماتو ببند و خودتو به موسیقی بسپار و به اوج برو و تو خلسه موسیقی سکرآور غوطه‌ور شو.

 

 
۹۱/۰۷/۱۶
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۳۳)

ای بابا
خوش به حالش
پس ما چی؟!!

پاسخ:
شمام تاج سر مایی سید. شاید یه بارم برای شما نوشابه باز کنیم!
سلام کمش جان
اولش که دیدم وبتون بالا اومده و آپ کردید گفتم یا ابوالفضل دوباره این کمش خان ترمز بریده و هر روز می خواد آپ کنه! حالا کی حوصله داره واسش کامنت بذاره که دلش نشکنه یه وقت دوباره قهر نکنه و بره و ... .
بعدش که مطلبو دیدم چنان سورپرایز شدم که اگه توی اداره نبودم شاید اشکم در میومد.
بابا شما که ما رو کشتی با این پستت. ما لایق این حرفا نبودیم آخه.
حالا من چقد باید تلاش کنم تا بتونم این لطف شما رو جبران کنم؟ من نمی تونم.
اصلاً من کی باشم که بخوام جبران کنم؟! به جان خودم نباشه، به جان م.ح.ز اگه بتونم سر سوزنی جبران کنم. خلاصه اینکه آقا ما رو بدهکار خودت کردی بدجور... .
راستی بابت آهنگی که مرحمت کردی خیلی خیلی ممنونم ولی حیف که نتونستم دانلود کنم. یعنی اصلاً لینکش باز نشد.
ولی در کل اون عازات ماچ کردن خونساریت منو مردوند!

پاسخ:
و حتما تا آخر گوش کن و با همون شرایطی که گفتم.
۱۶ مهر ۹۱ ، ۱۵:۳۱ مهدی حاجی زکی
می گم جایزه بهتر از این نبود؟
بی خود نیست شهرام اون ماچتو پسند کردا
نگو موزیکت حال نداده بهش
برادر من چقد بگم هر موزیکی من و تو گوش می دیم که بقیه گوش نمی دن
اصن قرار نیست اونا هر چی ما می پسندیم بپسندن
واس شهرام باید یهآهنگ از عبدالحمید می ذاشتی که شیش و هشتم باشه قر بده یکم شیکمش آب بشه نه این آهنگای خلسه اور که به درد من و توی پیر مرد فقط می خوره شبای جمعه بزاریم گوش بدیم بلکه یه فرجی بشه ...

پاسخ:
تو کی پیر شدی و اومدی به جمع دل گندگان تن پروری مثل من !؟
۱۶ مهر ۹۱ ، ۱۸:۴۷ مهدی حاجی زکی
بی زحمت حالا که داری نظراتو تایید می کنی (منظورم همنی الن یعنی ساعت یه ربع به هشته) اینم تایید کن

پاسخ:
پعه صبر داشته باش میذاری نظرهارو بخونم یا نه!؟
۱۶ مهر ۹۱ ، ۱۸:۵۱ مهدی حاجی زکی
تو بقربون

پس نظر من کجا رفت؟!

پاسخ:
چه میدونم؟ لابد گم شده. از این بلاگفا هیچی بعید نیست. حالا تکرارش کنید.
۱۶ مهر ۹۱ ، ۱۸:۵۳ مهدی حاجی زکی
گمونم کمش خوردش
بنده خدا دستش خورده پاک شده دعواش کن آواجی گناه داره تازه کاره
جناب مهدی خان شما هم که هستید؟
۱۶ مهر ۹۱ ، ۱۸:۵۶ مهدی حاجی زکی
بلی بنده هستم دیدم کمشم هست گفتم یه چتی بکنیم باهاش

پاسخ:
می‌خواید من برم شما مشغول باشید؟
سلام
منم هستما.
کمش جان ممنون از لطفات.
قربونت اگه میشه یه جور دیگه این آهنگه رو آپلود کن.
نا سلامتی واسه من بود. همه گوش دادند غیر از من.
می ترسم تمومش کنند و چیزی به من نرسه.

پاسخ:
ایمیلتو بده برات بفرستم.
مهدی خان منم هستم اماده حال گیری مدیر جدید!!

پاسخ:
ولم ددین!!!
۱۶ مهر ۹۱ ، ۱۸:۵۸ مهدی حاجی زکی
به به شهرامم اضافه شد عجب گپی بشه امشب

پاسخ:
عجب گپی فقط من دیگه جواب نمیدم. منزل خودتونه
۱۶ مهر ۹۱ ، ۱۹:۰۰ ناصرالدین شاه
پدر سوخته ها در نبود من چت روم باز نموده اید؟
از میرزا تقی مجوز گرفته اید یا بدون مجوز با هم جلسه گذاشته اید؟

پاسخ:
تو هم گشت ارشاد داشتی با این همه زن!!!!؟
۱۶ مهر ۹۱ ، ۱۹:۰۲ مهدی حاجی زکی
نه داداش
شما که باشی حال می ده نباشی که منم می رم
حرفا می زنی ها
بیا ناصر جونم اومد

پاسخ:
نه هستم.
سعادتی شد با دوستان جدید هم اشنا بشم جناب شهرام خان و ناصرالدین شاه
داش میدی مون اندان کمریان خود مانی بنگار!
مهدی خان باشید دیگه ببینیم مدیریت جدید چطور پذیرایی می کنند!
۱۶ مهر ۹۱ ، ۱۹:۰۷ مهدی حاجی زکی
نه آقا بنده عذر تخصیر دارم
کمش جونم ناراحت شد کامنت دونیشو کردیم چت روم
ناصر جونم که گیر داده
پس منم می زنم گاراژ
آقا با عرض شرمندگی بازم ببخش آقا کمش از اینکه این شکلی شد اینجا معذرت

پاسخ:
چاکریم. نه ناراحت نشدم ولی فکر نکنم بشه حرف خاصی زد. به هر حال راحت باش عزیز.
۱۶ مهر ۹۱ ، ۱۹:۱۰ ناصرالدین شاه
حسادتت بابت داشتن این همه زن به همایونی قابل تقدیر است و البته قابل پیش بینی
تا بترکد چشمی که نمیتواند ببیند

پاسخ:
آخ چشمم
پس ما هم میریم دیگه مهدی خان اگه بناست نباشید!جناب کمش شاد شدیم از حضور یکجا چهار نفر در وبلاگ شما

پاسخ:
منم خوشحال شدم. موفق باشید
خداییش یکی از پاکارترین و پرو پاقرص ترین بچه های بامرام وبلاگنویس عموشهرامه. خدا سایشو از سر وبلاگنویسا کم نکنه. دوسش داریم.
پاسخ:
دقیقا
سلام
من می دونما،
این م.ح.ز از حسودیش بوده که دیروز اینجا رو چت روم کرده.
فعععه خوساری جی اندی حسید گنو؟!
کمش جان ای میلمو اون بالا نوشتم.
ممنون میشم واسم بفرستی.
قربون داداش.
پاسخ:
امیدوارم بالاخره این هدیه به دست صاحبش برسه!
دایی شهرام حرف ندارو وخیلیووووووووووووووووووووووووو
این م.ح.ز چندی لوس گنوووووووووووووو و خوژ شیر وادگیروووووووووووووووو
پاسخ:
خوژ چیشی!؟
خوژشیر وادگیرو ...
شهرام بهت تبریک میگم که مورد عنایت کمش قرار گرفتی .

پاسخ:
شهاب آدم به داداشش حسودی میکنه آخه!!!؟
۱۷ مهر ۹۱ ، ۲۱:۵۶ ترانه هایم..
کمش جان اون لینک منو درست کن..من دیگه اونجا نیستم..خاطرات بدی هم از اونجا دارم..مخصوصا.....

اگر هم درستش نکردی نمیام...میخواد بدت بیاد میخوا نه..

پاسخ:
تو هر کاری کنی من بدم نمیاد. ولی درستش کردم.
خوش برگشتی رفیققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق

پاسخ:
چاکریم رییییییفیق
سلام
ایییییییییییییی جانم. کمش جان حقا که کمشی.
با این هدیه ویژه چنان مشغوفم کردی که فقط خدا می دونه.
دست گلت درد نکنه. به کوری چشم م.ح.ز کلی هم لذت بردم از این موسیقی.
تا الان 5 بار ریپید شده و دارم یه سره گوش می دم.
این م.ح.ز چی خیال کرده؟ فکر کرده عقل کله؟
عقل جزءم نیست چه برسه به اینکه از این موسیقیا هم سر دربیاره.
کمش عزیز صمیمانه از لطفت ممنونم.
هدیه با ارزشی بود و خواهد بود.
یا علی.

پاسخ:
بابا من سلیقتو میدونم این م ح ز الکی جوسازی میکنه.. اصلا تمام مشکلات ما از اونه. خدایا اگه قابل هدایت نیست نیست و نابودش بگردان....
آورین به شما و به داش شهرام

پاسخ:
و به شما
۱۸ مهر ۹۱ ، ۱۴:۱۰ مهدی حاجی زکی
ای تو روح جفتتون به اضافه ققنوس ...
بنده از همین تریبون اعلام میکنم که اگه درک کنید همین یک جمله کفایت میکنه

۱۸ مهر ۹۱ ، ۱۶:۲۸ واژه بیدار
هست را اگر قدر ندانی می شود بود

دوباره آمدنتان شد برای ما بهانه ،بهانه کامنت گذاشتن و خوش و بش کردن .
راستی حکمت این رفتن ها و امدن ها چیست ؟که ما وبلاگ نویسها به آن دچار می شویم .

پاسخ:
رفتن و آمدن من حکمتی شخصی داشت که در پست بعد عرض میکنم.
۱۸ مهر ۹۱ ، ۱۶:۴۳ واژه بیدار
آمدن ورفتن ما وبلاگ نویسها شده عینهو سریال دونگ ایی .یه مدت بانو اینهیو (کمش) رواز قرص بیرون می کنند بعد از یه چند وقتی دوباره با فداکاری های دونگ ایی برش می گردونند بعد بانو جانگ (مهدی حاج زکی) خلع مقام می شه باز دوباره ایشون هم برمی گرده سرجاش در ادامه ...
خوب ادامه سریال وامشب ببینید ....

راستی چه خوش می گذره با این رفتن اومدنها

۱۸ مهر ۹۱ ، ۱۷:۲۰ واژه بیدار
خوانسار نوشت :
بروز ترین مطالب وبلاگ های خوانساری را در اینجا بخوانید

پاسخ:
کار جالبیه. البته اگر روی لینکهای من مکث کنید تیتر آخرین مطلب هر وبلاگ رو نشون میده.
با تایید نظرات شما در مورد ایشان پس بگذارید منهم یه چیزی بهش اضافه کنم.
ایشون بارها مشوق اصلی من و برگشتن و بازنوشتم من شده اند.
پاسخ:
چه خوب.
هم برنده تون خوبه و هم جایزش ....

مبارکدون بو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی