ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

privacy

۱۸ آذر ۱۳۹۱

آیا حاضرید تمام پسوردهایتان را در وصیت‌نامه بنویسید؟




۹۱/۰۹/۱۸
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۲۸)

خیر!
.
.
.
.
.
.
.
.
چون همه اعضای خانواده همشو رو از بر هستند!!!

پاسخ:
یا این جی خوژ یگ سیاستیو!!
سلام
اولاً اون عنوان تیترو ترجمه کنید لطفاً تا من بی سواد فکر نکنم فحش دادید.
ثانیاً مگه تو خودت پسورد نداری که حرف پسوردی می زنی؟!
اگه قرار بود پسورد فاش بشه که دیگه پسورد نبود.
مثل اینه که بری تو حموم از خودت عکس بگیری بعد پخشش کنی.

پره ادگو بعد مرتنمون از مین گور برنمون بارنده گور به گور گنمین؟

ولی خیلی خوبه، یا اصلن درستش همینه که آدم طوری زندگی کنه که فاش شدنش باعث سرافرازیش بشه نه شرمندگی...

۱۹ آذر ۹۱ ، ۱۳:۵۰ مهدی حاجی زکی
پسورد یا همان کلمه عبور از اسمش پیداست که مقوله ای شخصی است و با حریم خصوصی آدمها سروکار دارد
در دین ما مسلمانان حفظ آبرو و حریم شخصی از اهم واجبات است و وجود احادیث و روایات در این باب به اهمیت آن برمی گردد
همین وصیت نامه هم جزو سفارشات دینی است
اما در هیچ کجا ننوشته یا نگفته اند که در وصیت نامه اتان حریم شخصی زمان زنده بودنتان را فاش کنید
هر کس رازی داشته باشد تنها خداست که صلاحیت دارد در موردش قضاوت کند
حالا فرض کنیم فاش نمودن پسورد نه آنکه باعث بی ابرویی شود بلکه بخشندگی و سخاوت متوفی را موجب شود
مثلا جناب کمش با فاش نمودن پسوردش بعدها معلوم شود که خرج چندین یتیم خانه را می داده یا با موسسات خیریه در تماس بوده و دست خیر داشته خوب اینکه با ریا هیچ فرقی نمیکند!!
پس وقتی طرف مثبت قضیه اینگونه است طرف منفی هم طبیعتا" منتفی است
پس نتیجه میگیریم که در وصیت نامه ننویسیم بهتر است

نچ

اصلا
خواهشا حرفشم نزن

ای وای نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



آره من حاضرم ...

پاسخ:
قبل از مرگ هم حاضری پسوردهاتو لو بدی؟
م ح ز! واقعاَ تا این حد از اسمش پیداست که مقوله ای شخصی است؟!!!!

پاسخ:
واقعا نمیدونم از کجا اینو فهمیده!!!!! یه چیزی نو ناسیه این بچه میبینم....
دلیلی نیست که پسوردم بعد از مرگم قایم باشه. همه رو می ریزم رو طبق اخلاص! هرچند همسرم خیلی هاشو می دونه.

پاسخ:
این خیلی عالیه و احتمالا ناشی از تربیت اونور آبیتون.
از اونجایی که نوع بشر به جاودانگی علاقه داره، وحتی با ساختن یه معبد-تندیس یا روکردن دیوان شعرش تو وصیت نامش سعی میکنه نبود فیزیکیشو جبران کنه، به عقیده من چطور فکر کردن دیگران براش اهمیت داره .اما گاهی ما توی تصوراتمون نسبت به چیزهایی که الان "فکر میکنیم "تملک داریم برای بعد از مرگمون هم مالکیت قائل میشیم!
مثل ازدواج کردن همسر متوفی!
که من فکر میکنم اگه احساس ما مربوط به آینده ، سرنوشت و زندگی شخصی افراد بشه منصفانه نیست.
اینکه یک عمر یه نفر با خاطرات همسرش زندگی کنه توقع خیلی نابجاییه!

پاسخ:
دقیقا دقیقا
پسورد های ایمیل و وبلاگ رو که همسرم داره.پس چه بنویسم چه ننویسم فرقی نداره

پاسخ:
البته همسر از همه مهمتره اما منظور من دیگرانی مثل خانواده و دوستان و در مرحله بعد بقیه مردم هم بودند.
سلام
من حتما این کار را می کنم...
طلا که پاکه چه منتش به خاکه...
در ارتباط با اینکه بعد از من همسرم ازدواج کنه ناراحت می شم، نه برای خودم برای همسرم که بعد از من دیگه روزگار قشنگی نداره و نمی تونه مثل قبل خوشبخت باشه دلم براش می سوزه...!!!

وای کمش خان منت را اشتباه نوشتم، لطف کنید درستش کنید تا شهرام خان ملا لغطی منو دعوا نکرده! ممنون از لطفتون

پاسخ:
بابا شما این مردا رو نشناختید... اینا میخواند عیوب خودشون مکتوم بمونه هی عیب میگیرند. این هارت و پورتها رو جدی نگیرید. به گوشه چشمی اگر نشد به گوشه ملاقه‌ای تمام مشکلات حله.
چقدر نظر هیچکس منطقی و به دلم نشست. منظور منهم هم همین بود فقط تنبلی ام اومد توضیح بدم. من نمی خواهم از خودم تندیسی بعد از مرگم برای دیگران درست کنم.
ممنون هیچکس گرامی که توضیح خوبی دادی.
جناب کمش حتما به این سوال، خودشان هم جواب خواهند داد.

پاسخ:
دقیقا نفهمیدم سوال چیه. اگر منظورتون نظرم درباره بعد از مرگمه من به خانمم گفتم فورا بعد از من یه مرد بهتر از من پیدا کنه و ازدواج کنه. واقعا دوست ندارم کسی به خاطر من زجر بکشه چه برسه به خاطر خاطره‌ی من.
آقا راستی یه نکته خیلی خیلی مهم :

من با ارشادات هوشمندانه دوستان تصمیم گرفتم این کارو بکنم
اما .............................

بزرگترین مشکل اینه که نمی تونم

چون که الان خیلی از پسوردهامو یادم رفته

حالا چه کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
دوستان بیخود ارشاد کردند خودتو به خاطر حرف مردم بدبخت نکن...

قربونت گنان لاله اشک"ایکن یه آدم ذوق مرگ"

پاسخ:
اونوخت میگن کمش بده!!!
۲۰ آذر ۹۱ ، ۱۳:۱۶ مهدی حاجی زکی
کاری به پسورد ندارم اما خودم شخصا خیلی دوست دارم ببینم بعد از مرگم ملت چیکار می کنند؟
الان فکر می کنم خودشونو برام جر می دن
اما مطمئنم عین خیالشون هم نیست
در ضمن پسورد وبلاگ و ایمیلم رو به وکیلم دادم که اگر روزی دور از جون غزل خدافظی رو خوندم بیاد و آخرین پستم رو تو بولاگم بزاره نظراتم آنلاین کنه ...( وکیل که می گم نه اینکه وکیل واقعی ها یعنی کسی که بهش اعتماد کامل دارم)

در مورد خسرو هم حرفی ندارم بزنم
گناه داره بنده خدا بزار یه بارم این ما رو ضایع کنه
چه اشکالی داره
همش که به ما نیم رسه

کمش جان می دونم اینجا جای دعوای خانوادگی نیست ولی خب اینبارو مجبورم.
جواب به نقدنامه:


پاسخ:
اگه جرات داری به خودش بگو
نه!!

پاسخ:
باریکلا. چه کاریه بازماندگان رو تشویش اذهان کنیم آخه؟
به آدمش آره ... همین الانم حاضرم

پاسخ:
آدمشم که لابد پیدا نمیشه نه؟
با کمال میل.................

پاسخ:
جدی!؟ خوبه والا...
منظورم سوالی که خودتان از ملت کردید و این سوالی تقریبا زیرکانه در مورد حریم خصوصی ملت بود! نه ازدواج خانومتان بعد از مرگتان. (البته دورازجون). در ضمن لطفا این آقایون اینقده نگران ازدواج خانومهایشان بعد از مرگشان نباشند. خانومها خودشون می دونند چیکار کنند. لازم نیست کسی که مُرده بهشون بگه چیکار کنن.

بله. چون دوست ندارم اون دنیا وقتی نامه اعمالمو باز می کنند یهویی همه چی رو بشه. اینطوری از قبل می دونند روز قیامت شرمندگیش کمتره:)

پاسخ:
خوبه فکر همه جا رو کردید پس:))
سلام بچه خوانساری
مارا به جمع وبلاگنویسان خوانساری بپذیر

پاسخ:
ما که باشیم که بپذیریم شما افتخار دادید.
با کمال میل، خیر!

پاسخ:
با کمال میل مچکرم
اولا که داداش من ... شما نوشتی توی وصیت نامه ...
بعدشم .. چرا آدمش همین الانم پیدا میشه ... یادته یه بحث اعتماد توی وبلاگت نوشته بودی ؟ رو اون حساب میگم پس آدمش پیدا میشه

پاسخ:
خیلی خوبه حتی از خوبم بهتره
۰۹ دی ۹۱ ، ۰۸:۲۶ یه غریبه
امکان نداره همچین کاری کنم...اگه میخواستم بقیه سر از کارم درارن که دیگه پسورد نمیخواست...هر چند من تمام پسوردای زندگیم یه عدد چهار رقمیه...راستشو بخوای چهار رقم آخر شماره تلفن اولین بی افم

۲۴ تیر ۹۹ ، ۱۱:۰۵ دکه نگهبانی کوچه علی چپ

مشکلی ندارم با افشای رمز هام، اما خیلیا توان قرارگیری در موقعیت فرد دیگه و درک احساسات او رو ندارن، واسه همین ممکنه درباره اعمال شخص بد قضاوت کنن. اما خب، مرده که دیگه مرده، قضاوت دیگران چه اهمیتی براش داره؟

پاسخ:
موافقم. معمولا کسی نمی‌تونه دیگری رو درک کنه... 
مطمئن نیستم برای مرده فرقی نداشته باشه اسرارش فاش بشه. احتمالا به خاطر نزدیکانش براش مهم باشه. 
اسمتم ما رو مرد:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی