ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

این خیلی خوبه

۲ فروردين ۱۳۹۲
دیروز یه پست مفصل نوشتم. اومدم پستش کنم و برم دنبال عیدبازی. یه نگاه به آمار وبلاگ کردم دیدم بازدیدها خیلی کم شده. در حد یک چهارم روزهای عادی و این تعداد هم احتمالا مربوط به موتورهای جستجو و بازدیدهای تصادفی و سرزدن‌های خودم برای آخرین به روزشده‌ها بوده.
خیلی خوشحال شدم! تو این دوره زمونه‌ی ارتباطات که با یه گوشی ساده‌ی یازده دو صفر هم می‌شه به اینترنت وصل شد و آنلاین بود، رفقای من یا رفتند سفر و تو دل شهرها و روستاها از دنیا لذت می‌برند. یا مشغول عید و دید و بازدید و مهمونی و خاله‌بازی هستند. این یعنی هنوز تو دنیای واقعی زندگی می‌کنند و آدمای زیادی دارند که باشون بشینند و گل بگند و گل بشنفند و فرصت و حوصله‌ی سر زدن به نت رو نداشته باشند.
این خیلی خوبه. امیدوارم همیشه زندگیتون پر از آدم‌ها و موقعیتهای واقعی و جذاب و دلچسب باشه و قدرشون رو هم بدونید. امیدوارم خودتون هم برای دیگران جذاب و دوست‌داشتنی باشید. معلوم نیست چار سال دیگه تو چه شرایطی باشیم. نکنه چار سال دیگه بیایم پست بزنیم:"هی یادش به خیر عید نود و دو رفتیم خونه فلانی و با فلانی و فلانی رفتیم تو باغ و آتیش روشن کردیم و..." و هی آه بکشیم و افسوس بخوریم.
اون چه در آینده قراره برامون نوستالژی و حسرت‌زا بشه، دقایق همین الآنه. سفت و محکم و جدی بهشون بچسبیم و از لحظه لحظشون لذت ببریم....
منم بلند شم برم یه چارتا دوست و فامیل ببینم و دل و قلوه‌ای بدم و جیگر و خوش‌گوشتی بگیرم و پای حرف چارتا پیرمرد و پیرزن بشینم و با چارتا بچه بازی کنم. من پیر‌ها و بچه‌ها رو خیلی دوست دارم. حرفای پیرها و بازی با بچه‌ها خیلی لذت بخشه و عمیق...




۹۲/۰۱/۰۲
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۱۴)

تبریک فراوان
برای من که برای دومین سال نرفتم مسافرت و از طرف دیگه به شب بیداری عادت دارم، وبگردی جزو برنامه‌هایم هست. خدا کنه این خلوتی وب ناشی از تنهایی در وقتهای دیگه نباشه که فقط عیدها برطرف بشه!

پاسخ:
حالا یا تنهایی یا پرمشغله بودن ...
سلام. مجدداً عید مبارک. یه ساعته داریم با فامیل همسر بحث می کنیم که آیا با 1100 میشه رفت اینترنت یا نه؟! اینجا جای شما و دوستان خیلی خالیه، خدا رو شکر در کنار دوستان و فوامیل و بالاخص باجناقین محترمین خوش می گذره اما بهر حال نمیشه یواشکی یه سری به اینترنت نزد خبری ازدوستان نگرفت. شاد زی

عیدتون مبارک. ببینم حال شکوفه های خونسار خوبه؟ اول عیدی این تگرگ چی بود دیگه؟ کلی غصه شکوفه ها رو خوردم. در یک روز نه تا عید دیدنی. نفسم برید.

سلام
عیدتون مبارک
این خاله بازی را خوب گفتید بخدا که دیگه خسته م کرد هر وقت هم کسی بهم زنگ میزنه شبها میپرسند کجام بهشون می گم خاله بازی و مهمون بازی

پاسخ:
عید شما هم مبارک
نه بابا ما هستیم .همین جاییم. می خونیمتون

پاسخ:
هر جا هستید شاد باشید و بهروز
سلام کمش عزیز و بزرگوار
سال نو مبارک

اون خط آخر که گفتید عمیق، دقیقاً چند متره؟ میشه رفت یا نه؟

۰۵ فروردين ۹۲ ، ۱۹:۲۱ lمردمان رباط
بهر حال شما خوبید ولو ما سفر هم باشیم باید از یکدیگر با خبر باشیم .

پاسخ:
ممنون که فکر ما بودید
۰۶ فروردين ۹۲ ، ۱۰:۳۷ مهدی حاجی زکی

چقدر دلم برات تنگ شده عزیزم
کاش می فهمیدی


سلام عیددون مبارک

فامیل اگه فامیل بو فقط عید یاد دیدن نکو

و اما باجناق...................

یگ شخصی اژوات که باجناق مثل ایننید مونی مین اینن اینن

عصلا واژ کر به هاما نومی از این حرفا بواژمین مردم فکر کرنده که ..................

پاسخ:
آره بابا شانس خود کم نکر ذوما مسرا خیلی نفوذ دارنده...
سلام
امسال همه فامیل خونسارند، چون عید اول ..........
سرمون شلوغه اما دلمون تنهاست بی بابا.........
اتفاقا خیلی وقتا اومدم به وبلاگ همه دوستان سر زدم دوسداشتم همشونو شاد ببینم وپستاشونو شادتر،تو همون شلوغیها.... ولی حوصله نظر گذاشتن نداشتم...
امسال خیلی نگفتم سال نو مبارک، اما از ته دلم برای همه دوستان سال خوبی رو آرزو میکنم، و امیدوارم هیچوقت ...............

کمش عزیز سلام
سال نو مبارک

سلام مجدد. بخدمتدون عارضم که بنده به سبک خونساری و اونا به شیوه اصفهونی و گیلانی!!! چه شووووووووود!!!!!یاقادون خالی!

پاسخ:
:)))
کمش جون بل تا بواژان مون عصلا دوس داران مثل وچا بان ..لوس نگن ..گوش بیاکر ...مون عین وچا..پیتزا اسنک ساندویج نوشابه (زردش) و ماکارونی و بعدژ جی لواشک و بستنی..(اوخ جون) شکلات الوچه چیپس و پفک و چیاتر جی دوس داران...راسی دوس داران مثل وچا لباس واپوشان...کیش اسپورت..شلوار لی...تی شرت..بوور که..راسه واژانا

پاسخ:
همین زنده دلید منز بمرتی:)))
اولش گفتم هههههههههههههههههههههههههه 13 روز!
احتمالا انقدر زیاد همه رو بیبینم که دیگه دلم نخواد ببینموشون!
ولی دیروز خیلی دلم واسه همشون تنگ شد، و از بابت نامهربونیای این چند روز پشیمون شدم! نه اینکه فکر کنی همش نا مهربون بودما! ولی کلا بشر خیلی بی جنبه س! کافیه از بابت داشتن یه چیزی خیالش راحت بشه یا اون چیز توی دسترسش قرار بگیره، حتی اگه خیلی لطف کنه و نابودش نکنه، قطعا دیگه جایگاه قبلیشو براش نداره...

خدایا یکم نه !
خدایا یه عالمه جنبه به من بده.

پاسخ:
هر چی تو دستمونه برامون بی ارزش میشه و چیزی که نداریم ارزشمند. انگار ارزش چزها با مالکیت ما نسبت داره...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی