ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

نظرسنجی

۲۳ فروردين ۱۳۹۲
ممکنه لطف کنید و تو نظرسنجی این روبرو شرکت کنید؟




۹۲/۰۱/۲۳
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۱۷)

۲۳ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۵۷ مهدی حاجی زکی
شرکت فرمودیم اما نظرسنجیت کارشناسی شده نبود قربونت برم
گزینه هایی که انتخاب کردی خیلی کُلیه
مثلا" خود بنده در روز بارها میام وبلاگت پستت رو بارها می خونم نظرم رو می گم نظرات رو می خونم طبعا" نظر خودم رو هم می خونم
گاها" پیش میاد که بحث مطرح شده طوریه که فقط نظر خودم رو می خونم و جوابی که دادی
درسته که اگر گزینه اول رو انتخاب کنم همه رو دربرمی گیره اما حس می کنم یه چیزی کم داره این نظر سنجی
در ضمن وقتی تو وبلاگت از کسی می خوای نظرشو بده پس طرف تو رو می خونه گزینه هیچ کدام طبیعتا" وجود خارجی نداره
در پایان خواهشمند است اهداف خود را از این نظرسنجی به اختصار توضیح فرمایید
با تشکر فراوان

پاسخ:
ممنون از نظرت
قاعدتا کسی که تمام نظرات یا برخی نظرات رو میخونه نظر خودشم میخونه اما ممکنه کسی فقط و فقط پاسخ نظر خودشو بخونه.
یه گزینه دیگه هم اضافه کردم تا کار راحت تر بشه.
گزینه آخر هم نمک کاره. بی مزه بود نه؟
گفتم حالا که زحمت میکشید و نظر میدید یه لبخند هم مهمون من باشید:)
بیشتر از سه سال گذشته و من هنوز شناخت دقیقی از مخاطبام ندارم. هدفم اینه که ببینم اینجا کی به کیه.
آقا من اون کوتاهارو میخونم ... چیزایی که بهم ربطی نداره رو هم نمیخونم ، نظرای اشخاص مسخره مثل نفر اول رو هم دنبال میکنم

پاسخ:
از وقتی خان شدی خانانه رفتار میکنی....
اما پستهای بلند بیشتر به کارت میادها. نگی نگفتی...
بسمه الرحمن مشکل سوالت را لطفا برطرف کنید مثلا پست ها ونظرات خودم شکاف عمیقی که من متوجه طبقه بندی آن نشدم من شما را میپسندم ولی این دلیلی نیست که همه نظرات را بخونم این مشکل بعدی یا اگر کسیکه گزینه هیچکدام را بزند شما در آمارتان وی را چگونه احصائ مینمائید .کمی اشکال وجود داره بنظرم اگه خودتونو جای ما ها قرار بدیند بهتر اشکالات راادراک میفرمائید .ممنون.


پاسخ:
یعنی پستهای وبلاگ و پاسخ نظرات خود فرد. مشکلش کجاست؟
نگفتم باید همه همه چیز رو بخونند. فقط سوال کردم.
اون هیچکدام هم شوخیه. فکر نمیکنم کسی بزنه و اگر کسی بزنه احتمالا همه چیز رو میخونه.
یه اصلاح دیگه هم کردم. امیدوارم دیگه خوب شده باشه.
ممنون از نظرتون
سلام. به نظر من.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
اول مشکل اینترنت رو حل کنید!! چون چندبار رفرش کردم نظرسنجی باز نشد!!!
دوباره میام!!!

پاسخ:
به من چه. برو از وزیر مخابرات بخواه!
همینطوری اومدم ی سری بزنم.
دنبال گمشدم میگشتم...

پاسخ:
امیدوارم بالاخره پیداش کنی
ناراحت نباش
با ناراحتی مشکلی حل نمیشه.
من بیشترمورد اول و سوم رو مدنظرم هست.
راستی.
سلام.سال نو مبارک.
اسم پرطمطراقی داری بین وبلاگ نویس ها.مگر میشود کسی کمش را نخواند اون هم با پست های یه خطی و اینکه کلی درموردش فکر میشه.نمیدونم شایدم چون من با مطالبت حال میکنم و از صبح تا خود ظهر صفحه کمش رو کامپیوترم بازه این نظرو دارم.
موفق باشی.سال خبی داربدین.

پاسخ:
سلام
سال نوی شما هم مبارک
به موی سفیدم احترام میذارند وگرنه مالی هم نیستم.
تو هم لطف داری ممنون
شالام بخچه همه خب بو
من هیچکدام از پستهارو نمی خونم :))

پاسخ:
همین نخوندنات منو مرده:)))
یادم رفت این جا مثل وبلاگ بعضیااااااااااااااااااااااااا قحطی شکلک نیست

پاسخ:
اون بعضیا از بس خودشون مرغولکند شکلک نمیذارند برای مردم.
به نظرم خوبه چندتا عکس از خودشون تو حالتهای مختلف بذارند. بهتر از شکلکای
بلاگفا میشه
۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۱۸ مهدی حاجی زکی
تو روح جفتتون
تا درآد چش و چار هر کی نمی تونه ببینه

پاسخ:
تو که خودت آیکون نداری حق نداری اینجا شکلک بذاری. آخرین بارت باشه‌ها!!!
لطف کردیم توی نظرسنجی اون روبرو شرکت کردیم!

پاسخ:
لطفتون مستدام ولی کمتر با این مهدی بگرد.:))
سلام
نظرمو در قسمت نظر سنجی تیک زدم.
بعد از یه هفته می تونی نتیجه گیری کنی.
پس اینجا اومدم که فقط یه سلامی عرض کنم و این توضیحاتو بدم.
فکر نکن الکی دارم تایپ می کنم.
نه، دارم وقت میزارم واست. یعنی اینکه دارم احترام میذارم یعنی اینکه ... .

پاسخ:
دقت کردم هر چی پست کوتاهتر باشه نظر تو بلند تره!!! چرا برعکسی آخه؟
اومحل معن م ح ز رو میکنه...
اومدم بگم تو نظر سنجی شرکت کردم ولی نمیگم کدومو زدم ریا میشه!!

پاسخ:
دستت درد نکنه
بابا میگفتی کسی نمیفهمید!!!
من تقریبا همه ی پستهای شما رو میخونم اما بعضی اوقات نظر نمیدم وقتی هم میخوام نظر بدم نظر هیچکس رو نمی خونم تا تحت تاثیر نظرات دیگران قرار نگیرم اما جواب نظرات بعضی ها رو میخونم

پاسخ:
ممنونم
منم خیلی دوست دارم هر کس نظر شخصی خودش رو بده بدون توجه به نظر دیگران.
نظر دادم .همه پست هارو هم همیشه میخونم .همه نظرات رو هم گاهی میخونم اما بعضی هاشونو همیشه میخونم .

پاسخ: مثل همیشه لطف دارید
ممنون
همه موارد صحیح است مخصوصا آخری ...

پاسخ:

کاش همه مواردم میذاشتم!
نه!

پاسخ:
نه گفتنتم به دل میشینه عزیز:)
نزنان این ابی چه گربیو از محراب بریند کرتی..!!!

پاسخ:
گربه بیشیو نترس.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی