ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

دالی

۲۰ شهریور ۱۳۹۲
همان‎گونه که احتمالا برتون واضح و مبرهنه من یه مدت نبودم. اما این که این مدت چه‎ بر سر من اومد و چی شد و چی نشد، مثنوی هفتاد من کاغذه که سعی می‎کنم به صورت خلاصه تو همین پست خدمت انورتون عرض کنم:

اگر بخوام این مدت رو به چهار بازه زمانی تقسیم کنم باید بگم بازه اول یه روز طول کشید. تو این یه روز لوله اینترنتمون گرفت و حتی یه بیت هم ازش رد نشد که نشد. بازه دوم فرداش بود که لوله مذکور به دلیل گرفتگی مذکور ترکید و حتی یه بیت هم توش نموند. همه بیت‎ها ریختند کف حیاط و رفتند تو چاه فاضلاب و حتی نشد یکیشون رو نجات بدیم.
خب پیش آمده پیش میاد دیگه. کاریشم نمی‎شه کرد. باید باهاش ساخت تا خودش آدم بشه. بنابراین منم چون حس و حال کنده کار و لوله کش و اینا نداشتم، به ادبیات کهن این مرز و بوم تمسک جستم که "تنبل نرو به سایه سایه خودش میایه" و بی‎خیال یه گوشه نشستم تا کائنات به رگ غیرتشون بربخوره و دست به کار بشند و اینترنت ما رو درست کنند و خوشبختانه کائنات هم به رسالت خطیرشون پی بردند و در اقدامی دشمن کور کن ظرف یک روز و نصفی اینترنت کلبه درویشی ما رو وصل کردند وصل کردنی...
اون یک روز و نصفی بازه زمانی چهارم بود و اون مدت بین بازه دوم و بازه چهارم هم بازه سوم. که خب طبیعتا من تونستم تو این بازه اخیر الذکر، با مثبت اندیشی بسیار در حد دربی لالیگا بی‎خیال اعتیادم به نت بشم و به رتق و فتق امور زندگانی بپردازم و حتی یه کتاب هم بخونم. البته کتابش تکراری بود اما خیلی دوست داشتم بازم بخونمش....
دست کائنات رو می‎بوسم که باز هم صبر و تحمل و مثبت اندیشی این بنده سراپا تقصیر رو به چالش کشیدند و مجالی فراهم کردند تا دوباره بتونم از این آزمایش خطیر در این برهه زمانی حساس و در این پیچ تاریخی زندگیم رو سفید بیرون بیام و دشمن شاد نشم...

راستی گفتم دربی، استقلال پرسپولیس کی بازی دارند؟


پ.ن: 

1 - هیچکس جونمرگ نشده توجه داری که این یه دالی بود. دوبره چار رو تر که بیدرنیان را نکی که بیخوسان مین لپدا. اگنه یگ لقه‎ای ادخوره که حالد واویزه.
2 - م ح ز یه چی پرت می‎کنم تو دماغتا. تو نباشی دنیا برای من گلستون می‎شه.





۹۲/۰۶/۲۰
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی