ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

Title-less

۲۴ فروردين ۱۳۸۹
موش تو سوراخش نمی‌رفت گربه به دمبش می‌بست!



۸۹/۰۱/۲۴
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۱۳)

در گربه بازه حیای سگ کجاست!!!

پاسخ:
پیش موش!
موشی که گربه را به دمش می بنده مطمئنادیوارم می تونه خراب کنه
موش های این دوره زمونه دیگه نمیرن تو سوراخ.
راست راست وسط خیابون و کوچه و.... تردد میکنند.

احتمالا این موشه مال اون قدیم ندیما بوده که می خواسته بره توی سوراخ.

پاسخ:
مگه تو تهران زندگی می‌کنی؟
سلام
نکته ای که من رو داره ناراحت میکنه اینه که بسیاری از خوانساری ها هم رگ غیرتشان خواب رفته.نمونه اش چند تن از دوستانم.هنگامی که نوشته این آقا رو مطالعه کردند تازه به تعریف و تمجیدش پرداختند که حرف درستی زده.وقتی افرادی چنین طرز فکری دارند آن هم افرادی که در خوانسار هستند دیگر از جوانکی که به دنبال اتصال خودش به نقطه ای محکم است و در خوانسار زندگی نمیکند چه می توان انتظار داشت؟
از طرفی دیگر افرادی که در دنیای مجازی زندگی نمیکنند حتی ریزه اطلاعی هم از این ماجرا ندارند.نمونه اش والدینم.
من خودم فکر حک به ذهنم رسید.حتی به یکی از دوستانم گفتم(خوانساری نبود)و وقتی این متن را خواندگفت تحت هر شرایطی من این کار را میکنم.اما ناگهان با خود گفتم که انجام این کار به صلاح خوانساری ها نیست.و از دوستم تشکر کردم(چون خوانساری هستم.)
من به شخصه گمان نمیکنم از این مردم خواب پرست تنبل خوانساری چنین اقدامات معترضانه ی بزرگی بربیاید.
خواهش میکنم از من به عنوان یک موافق عمل آن جوانک یاد نکنید و من را چون او نپندارید.من قبلا ابراز احساساتم را در تک تک تارنگارهای جوابیه دهنده به این رفتار نابخردانه نشان داده ام اما گریه میکنم که خوانساری ها هیچ اهمیتی به این هتک حرمت ها ندارند.
امیدوارم که اندیشه ی من راه اشتباهی را رفته باشد و واقعا چنین نباشد.
شادزی

پاسخ:
عصبانی نباش دوست من. برو شاد‌زی حالشو ببر. حالا یکی یه چیزی گفته لازم نیست موضوعو ناموسی کنیم که! زندگی پر از این بالا و پایین‌هاست.
" شنونده باید لایق باشه"
کی به کیه
همینطوری یه چیزی گفته باشم

پاسخ:
بگو عزیز کی‌ به کیه. حداقل دلت که خالی می‌شه.
ضمنا من خیلی هم مخالف حرفای آقای تولایی نیستمااااااا
اونایی که میگند چرا ؟ حتما تا به حال یه روز تعطیل تو خونسار کارشون گیر یه کافی نت نبوده
میگید نه ؟
نه !!!!!!
حالا بسه این همه از خونسار تعریف شده بزارید یه کم واقع بین باشیم

پاسخ:
البته دروغ هم دیگه گناه بزرگی محسوب نمی‌شه! حتی بعضی وقت‌ها چیزهایی می‌شنویم که فکر می‌کنیم نکنه دروغ عبادته!
بله متاسفانه
درود من بر شما
قدیم ها یه ضرب المثل دیگه هم می گفتند البته نه از نوع کمشی!
موش و گربه که با هم بسازند دکان بقالی خراب می شه!
یکی دیگه هم می گه:
موش زنده بهتر از گربه ی مرده است!

پاسخ:
درسته. جالب بود.
موش موشه فرقی نمیکنه چه جدید چه قدیم
و باید به آقای خوش دل بگویم برادر من، من با یکی دعوا دارم و با 100 تا جلاد دوستم آیا باید به اون جلادا بگم دست به کار شن؟
من یه عالمه دوست اینترنتی دارم انواع و اقسام باید بهت بگم تو هر جا آدمای زیادی پیدا میشن که بهت خیانت میکنن ، ازت بد میگن اما به جای اونا آدمای با معرفتی هم پیدا میشن به اینجا میگن جنگل اینترنت مگه تابلوی دمه در رو نخوندی ....
بعدش شما نباید به خوانساری ها گیر بدی همون طور که گفتم همه جا هر جورش پیدا میشه حتی تو خوانسار ...

سلام
نه اومدم بگم که بهتر بود جناب ویک خودشون به تارنگارم میومد و حرفش رو میزد نه اومدم بگم که از نارنجک شما شکه شدم.بلکه اومدم بگم که من تارنگارم رو بروز کردم اما تو قسمت آخرین به روز شده های شما اعمال نشده.
شادزی

پاسخ:
- احتمالا ابتدا ثبت موقت کرده‌اید. در این‌صورت کاری نمی‌شود کرد به جز شرمندگی!
شادزی جان تو که همه چی رو گفتی
من یه نظر اینجا گذاشته بودم. پس کوش؟!!!

پاسخ:
به خدا اگه من برداشته باشم. حالا تو جیباتو خوب بگرد.
پس این موشه جاروشو چکار کرده؟نکنه بسته به دم گربهه؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی